בעיה | נוקיה 225 ננעל
-
הילד שיחק עם המכשיר, והכניס 9 ספרות בסיסמא, המכשיר ננעל ואפשר לפתוח רק עם 8 ספרות
איך אפשר לשחרר את הנעילה?
מה עושים?תודה למסייעים!!!
פוסט זה נמחק! -
הילד שיחק עם המכשיר, והכניס 9 ספרות בסיסמא, המכשיר ננעל ואפשר לפתוח רק עם 8 ספרות
איך אפשר לשחרר את הנעילה?
מה עושים?תודה למסייעים!!!
@meabed11
אתה יודע מה הקוד שהילד הכניס? -
@meabed11
אתה יודע מה הקוד שהילד הכניס?@Technologist
כן
הוא הכניס את הת.ז. שלו
ניסיתי להוריד את הספרה הראשונה או האחרונה ולא עוזר.. -
איזה מכשיר?
-
הילד שיחק עם המכשיר, והכניס 9 ספרות בסיסמא, המכשיר ננעל ואפשר לפתוח רק עם 8 ספרות
איך אפשר לשחרר את הנעילה?
מה עושים?תודה למסייעים!!!
@meabed11 ניראה לי שיש אפשרות לעקוף את הסיסמה,
תכבה את הטלפון, תדליק, תעשה מספר חרום (לדוגמא: 112, 100) ותנתק.בנוקיה 215 זה עובד, ניראה לי שגם ב 225
-
@meabed11 ניראה לי שיש אפשרות לעקוף את הסיסמה,
תכבה את הטלפון, תדליק, תעשה מספר חרום (לדוגמא: 112, 100) ותנתק.בנוקיה 215 זה עובד, ניראה לי שגם ב 225
-
@meabed11 אז למה שאלת?
@מתושלח-הבבלי
שאלתי לפני ששלחתי, ראיתי שאין תגובה שאפשר לעשות משהו,
והיום ב 21:00 שלחתי לטכנאי -
@מתושלח-הבבלי
שאלתי לפני ששלחתי, ראיתי שאין תגובה שאפשר לעשות משהו,
והיום ב 21:00 שלחתי לטכנאי@meabed11 כתב בבעיה | נוקיה 225 ננעל:
@מתושלח-הבבלי
שאלתי לפני ששלחתי, ראיתי שאין תגובה שאפשר לעשות משהו,
והיום ב 21:00 שלחתי לטכנאיבכל אופן גם אם מה שאמרתי זה עובד זה רק לדלג על הסיסמה ולא לאפס אותה
אולי מי שנתת לו יאפס את זה - יותר טוב! -
@meabed11 כתב בבעיה | נוקיה 225 ננעל:
@מתושלח-הבבלי
שאלתי לפני ששלחתי, ראיתי שאין תגובה שאפשר לעשות משהו,
והיום ב 21:00 שלחתי לטכנאיבכל אופן גם אם מה שאמרתי זה עובד זה רק לדלג על הסיסמה ולא לאפס אותה
אולי מי שנתת לו יאפס את זה - יותר טוב!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות