שיתוף | קוד לאיפוס מכשיר 4X4
-
כוכבית סולמית
0
כוכבית סולמית -
@הרשוש זה מה ש-@Technologist כתב
-
@הרשוש זה מה ש-@Technologist כתב
-
@הרשוש זה מה ש-@Technologist כתב
@מתושלח-הבבלי אופס נכון......... טעות, סורי.
-
@מתושלח-הבבלי אופס נכון......... טעות, סורי.
-
חברים, הקרדיט מגיע לי, אני הבאתי את זה ראשון...

-
חברים, הקרדיט מגיע לי, אני הבאתי את זה ראשון...

@Technologist כתב בשיתוף | קוד לאיפוס מכשיר 4X4:
חברים, הקרדיט מגיע לי, אני הבאתי את זה ראשון...

תכלס קוד לתמונות או תיקיות קבצים יש או אין?
-
@Technologist כתב בשיתוף | קוד לאיפוס מכשיר 4X4:
חברים, הקרדיט מגיע לי, אני הבאתי את זה ראשון...

תכלס קוד לתמונות או תיקיות קבצים יש או אין?
-
@אדיר-כהן כתב בשיתוף | קוד לאיפוס מכשיר 4X4:
תכלס קוד לתמונות או תיקיות קבצים יש או אין?
עיין
ושחק שם להגביה להנמיך וכו'
תקיית קבצים לא נראה לי שיש
רדיו תנסה במס' 6 ואז כנס FM -
@MMI כתב בשיתוף | קוד לאיפוס מכשיר 4X4:
@הריב-ש כתב בשיתוף | קוד לאיפוס מכשיר 4X4:
ושחק שם להגביה להנמיך
איפה להגביה ולהנמיך?

ב13 ואח"כ

לשחק ברמקול הטלפון בשעת שיחות לחץ 3 ואז 1 ומראה לך 1-9 שזה מה שאתה בפול בשעת שיחה מגביה ואתה מגדיר כמה כ"א יגביה.
לאוזניות כתוב אוזניות ויש בלוטוס
מה שכן נגן לא הצלחתי לשחק.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
