בעיה בהתקנת אפליקציות
-
שלום
יש לי בעיה עם ההתקנת אפליקציות ...הוא כותב לי פנה שטח והתקן שוב אבל גם שמחקתי כמה אפליקציות ויש מקום בטלפון בברור הוא עדין לא נותן לי להתקין ניסיתי גם להתקין את אותה אפליקציה שהסרתי וזה גם כותב לי פנה שטח ...אשמח אם משהו יוכל לעזור לי...תודה רבה
מצרפת תמונה -
@rut אמר בבעיה בהתקנת אפליקציות:
שלום
יש לי בעיה עם ההתקנת אפליקציות ...הוא כותב לי פנה שטח והתקן שוב אבל גם שמחקתי כמה אפליקציות ויש מקום בטלפון בברור הוא עדין לא נותן לי להתקין ניסיתי גם להתקין את אותה אפליקציה שהסרתי וזה גם כותב לי פנה שטח ...אשמח אם משהו יוכל לעזור לי...תודה רבה
מצרפת תמונהתנסי אם מנקה ראם
-
@rut אמר בבעיה בהתקנת אפליקציות:
שלום
יש לי בעיה עם ההתקנת אפליקציות ...הוא כותב לי פנה שטח והתקן שוב אבל גם שמחקתי כמה אפליקציות ויש מקום בטלפון בברור הוא עדין לא נותן לי להתקין ניסיתי גם להתקין את אותה אפליקציה שהסרתי וזה גם כותב לי פנה שטח ...אשמח אם משהו יוכל לעזור לי...תודה רבה
מצרפת תמונהתנסי אם מנקה ראם
@זונדל-גרנד איך אני עושה את זה?
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
