בעיה | canon העלאה לשירות אינטרנט
-
-
@טוב-מאוד כתב בבעיה | canon העלאה לשירות אינטרנט:
יש קושחה אבל לישראל אין
לא הבנתי
אבל איך מתקינים קושחה?
בקובץ של הקושחה יש הוראות ב 5 שפות
תרגמתי את האנגלית בגוגל ויצא די סביר
בגדול זה לפרמט כרטיס זיכרון לפורמט מסויים להכניס לתוכו את הקובץ ואז מתוך המצלמה איכשהו לעדכן -
@טוב-מאוד כתב בבעיה | canon העלאה לשירות אינטרנט:
יש קושחה אבל לישראל אין
לא הבנתי
אבל איך מתקינים קושחה?
בקובץ של הקושחה יש הוראות ב 5 שפות
תרגמתי את האנגלית בגוגל ויצא די סביר
בגדול זה לפרמט כרטיס זיכרון לפורמט מסויים להכניס לתוכו את הקובץ ואז מתוך המצלמה איכשהו לעדכן -
@טוב-מאוד אין לי מושג
אם ענו לך כ"כ מהר עדיף שתשאל אותם
מה ש @מה קורה עשה דרך נטפרי לא עזר לך?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


