שאלה | חסימה של הLDPLAYER ע"י האנטי וירוס
-
לאחרונה האנטי וירוס של ESET התחיל לשלוח התראות על האמולטור LDPLAYER כתוכנה לא בטיחותית. נותן אופציה של התעלם או ניקוי קובץ וכבוחרים בניקוי הוא מוחק ומסיר את התוכנה.
קיבלתי הסבר מנטפרי להחריג את התוכנה בהגדרות של האנטי וירוס ומאז שהחרגתי פחתו מס' ההתראות אבל עדיין מופיעות מידי פעם. מפריע מאוד לרצף העבודה.
מישהו מכיר פתרון לעניין? -
לאחרונה האנטי וירוס של ESET התחיל לשלוח התראות על האמולטור LDPLAYER כתוכנה לא בטיחותית. נותן אופציה של התעלם או ניקוי קובץ וכבוחרים בניקוי הוא מוחק ומסיר את התוכנה.
קיבלתי הסבר מנטפרי להחריג את התוכנה בהגדרות של האנטי וירוס ומאז שהחרגתי פחתו מס' ההתראות אבל עדיין מופיעות מידי פעם. מפריע מאוד לרצף העבודה.
מישהו מכיר פתרון לעניין?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

