בקשת מידע | טאבלט עם מ.ה וינדוס
-
שלום וברכה. אני מפתח רק בוינדוס, ומחפש פתרון זול להרצת תוכנה על טאבלט. כל הטאבלטים הזולים הם במערכת הפעלה אנדרואיד, שלא מפעילה את כל הפיתוחים שלי. וטאבלט של מייקרוסופט עולה פי כמה, מה שימנע מאנשים לקנות (יש לי איזה רעיון לשיווק). האם יש פתרון חוץ מללמוד android studio?
-
שלום וברכה. אני מפתח רק בוינדוס, ומחפש פתרון זול להרצת תוכנה על טאבלט. כל הטאבלטים הזולים הם במערכת הפעלה אנדרואיד, שלא מפעילה את כל הפיתוחים שלי. וטאבלט של מייקרוסופט עולה פי כמה, מה שימנע מאנשים לקנות (יש לי איזה רעיון לשיווק). האם יש פתרון חוץ מללמוד android studio?
-
שלום וברכה. אני מפתח רק בוינדוס, ומחפש פתרון זול להרצת תוכנה על טאבלט. כל הטאבלטים הזולים הם במערכת הפעלה אנדרואיד, שלא מפעילה את כל הפיתוחים שלי. וטאבלט של מייקרוסופט עולה פי כמה, מה שימנע מאנשים לקנות (יש לי איזה רעיון לשיווק). האם יש פתרון חוץ מללמוד android studio?
@חגי-פאהן למיטב זכרוני יש מדריך להתקנת ווינדוס על טאבלטים (מבוססי אנדרואיד במקור...)
https://mitmachim.top/topic/46592/מדריך-ufei-על-אנדרואיד-ועליו-ווינדוס-אפשרי?_=1689343272501
קרדיט: @אליר325000
-
שלום וברכה. אני מפתח רק בוינדוס, ומחפש פתרון זול להרצת תוכנה על טאבלט. כל הטאבלטים הזולים הם במערכת הפעלה אנדרואיד, שלא מפעילה את כל הפיתוחים שלי. וטאבלט של מייקרוסופט עולה פי כמה, מה שימנע מאנשים לקנות (יש לי איזה רעיון לשיווק). האם יש פתרון חוץ מללמוד android studio?
-
שלום וברכה. אני מפתח רק בוינדוס, ומחפש פתרון זול להרצת תוכנה על טאבלט. כל הטאבלטים הזולים הם במערכת הפעלה אנדרואיד, שלא מפעילה את כל הפיתוחים שלי. וטאבלט של מייקרוסופט עולה פי כמה, מה שימנע מאנשים לקנות (יש לי איזה רעיון לשיווק). האם יש פתרון חוץ מללמוד android studio?
-
שלום וברכה. אני מפתח רק בוינדוס, ומחפש פתרון זול להרצת תוכנה על טאבלט. כל הטאבלטים הזולים הם במערכת הפעלה אנדרואיד, שלא מפעילה את כל הפיתוחים שלי. וטאבלט של מייקרוסופט עולה פי כמה, מה שימנע מאנשים לקנות (יש לי איזה רעיון לשיווק). האם יש פתרון חוץ מללמוד android studio?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות