באג | אני לא מצליח להתקין אפליקציות במחשב
-
@שמואל-ש כתב בבאג | אני לא מצליח להתקין אפליקציות במחשב:
האם הוא רוצה שליטה מרחוק על המחשב שלי
כמו שהסבירו לך רק נראה שלא ממש הבנת
אני לא רוצה להשתלט אני מסכים לעזור לך
רצון=תשוקה
רצון=משאלת לב
וכדו'@ראובן-שבתי אוי, באמת, נראה לך שאני כ"כ מדייק בלשוני?????
אז אני רוצה מאוד שתעזור לי, יש סיכוי שאתה מסכים לעזור לי בשליטה מרחוק (או אם אפשר בדרך אחרת?) -
@ראובן-שבתי אוי, באמת, נראה לך שאני כ"כ מדייק בלשוני?????
אז אני רוצה מאוד שתעזור לי, יש סיכוי שאתה מסכים לעזור לי בשליטה מרחוק (או אם אפשר בדרך אחרת?)@שמואל-ש תעלה צילו"מ מהתוכנה WSA PACMAN
-
@שמואל-ש תעלה צילו"מ מהתוכנה WSA PACMAN
@אני-אני-אני כתב בבאג | אני לא מצליח להתקין אפליקציות במחשב:
@שמואל-ש תעלה צילו"מ מהתוכנה WSA PACMAN
עכשיו אני כבר יכול להתקין, אבל יש לי רק את הבעיה שאין לי אינטרנט באפליקציות
-
@אני-אני-אני כתב בבאג | אני לא מצליח להתקין אפליקציות במחשב:
@שמואל-ש תעלה צילו"מ מהתוכנה WSA PACMAN
עכשיו אני כבר יכול להתקין, אבל יש לי רק את הבעיה שאין לי אינטרנט באפליקציות
-
@פקז כתב בבאג | אני לא מצליח להתקין אפליקציות במחשב:
@שמואל-ש אם יש לך נטפרי אני חושב שאמרו פה פעם שלא עובד באימולטור
1.זה עבד לי פעם
2.באימלטור אחר זה כן עובד -
@פקז כתב בבאג | אני לא מצליח להתקין אפליקציות במחשב:
@שמואל-ש התקנת תעודת אבטחה של נטפרי למערכת?
לא צריך מדובר על WSA ולא על אמולטור
אני מעריך שהוא הוריד מהגרסאות בפורום שמגיעים עם תעודות מובנה -
@אני-אני-אני כתב בבאג | אני לא מצליח להתקין אפליקציות במחשב:
@שמואל-ש תעלה צילו"מ מהתוכנה WSA PACMAN
עכשיו אני כבר יכול להתקין, אבל יש לי רק את הבעיה שאין לי אינטרנט באפליקציות
@שמואל-ש כתב בבאג | אני לא מצליח להתקין אפליקציות במחשב:
@אני-אני-אני כתב בבאג | אני לא מצליח להתקין אפליקציות במחשב:
@שמואל-ש תעלה צילו"מ מהתוכנה WSA PACMAN
עכשיו אני כבר יכול להתקין, אבל יש לי רק את הבעיה שאין לי אינטרנט באפליקציות
מי הספק שלך בזק?
יש לך אנטי וירוס איסט?? -
@שמואל-ש כתב בבאג | אני לא מצליח להתקין אפליקציות במחשב:
@אני-אני-אני כתב בבאג | אני לא מצליח להתקין אפליקציות במחשב:
@שמואל-ש תעלה צילו"מ מהתוכנה WSA PACMAN
עכשיו אני כבר יכול להתקין, אבל יש לי רק את הבעיה שאין לי אינטרנט באפליקציות
מי הספק שלך בזק?
יש לך אנטי וירוס איסט??@ראובן-שבתי כתב בבאג | אני לא מצליח להתקין אפליקציות במחשב:
מי הספק שלך בזק?
יוסי תקשורת
@ראובן-שבתי כתב בבאג | אני לא מצליח להתקין אפליקציות במחשב:
יש לך אנטי וירוס איסט??
לא
רק של ווינדוס
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות