בירור | זמן כתיבת ההודעה.
-
למה כשאני כותב הודעה במקום לכתוב שכתבתי את זה לפני רגע או לפני דקה הוא כותב לפני שעה?
-
למה כשאני כותב הודעה במקום לכתוב שכתבתי את זה לפני רגע או לפני דקה הוא כותב לפני שעה?
@משה-אהרן-גולד השעון שלך בפלאפון/מחשב מכוון?
-
@משה-אהרן-גולד השעון שלך בפלאפון/מחשב מכוון?
@פקז כן.
-
@פקז כן.
@משה-אהרן-גולד אז אין לי מושג
-
@פקז כן.
-
@משה-אהרן-גולד השעון שלך בפלאפון/מחשב מכוון?
@פקז זה כותב בהתחלה לפני פחות מדקה אך לאחר שעובר דקה זה כותב לפני שעה.
-
@פקז זה כותב בהתחלה לפני פחות מדקה אך לאחר שעובר דקה זה כותב לפני שעה.
-
@משה-אהרן-גולד
כנראה שמשהו בהגדרות השעה אצלך לא תקין, אולי קשור לשעון קיץ וכדומה, נסה לבצע סנכרון שעה, ולכאורה תראה ישועות...@dfhzrhree הזוי. תודה רבה! זה עבד.
-
@dfhzrhree הזוי. תודה רבה! זה עבד.
@משה-אהרן-גולד מה עבד (הסינכרון/או הריחוף)?
-
@משה-אהרן-גולד מה עבד (הסינכרון/או הריחוף)?
@dfhzrhree כתב בבירור | זמן כתיבת ההודעה.:
@משה-אהרן-גולד
כנראה שמשהו בהגדרות השעה אצלך לא תקין, אולי קשור לשעון קיץ וכדומה, נסה לבצע סנכרון שעה, ולכאורה תראה ישועות...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
