הסבר | תודה בפורום.
-
מאוד מטריד אותי העניין שצריך 10 מוניטין בשביל לתת תודה מה הקשר בין שניהם?
אשמח אם יאירו את עיניי. -
מאוד מטריד אותי העניין שצריך 10 מוניטין בשביל לתת תודה מה הקשר בין שניהם?
אשמח אם יאירו את עיניי.@משה-אהרן-גולד
א. זה עובר מהר...
ב. בקצרה ממש, מאחר ואנשים מייחסים חשיבות מסוימת למוניטין שלהם, הם עשויים לעשות כל מיני פעולות בכדי להעניק לעצמם טפיחות על השכם.
הפיתרון הכי פשוט הוא לאפשר נתינת תודות רק אחרי פעילות מסוימת בפורום. המדד שנבחר הוא המוניטין גופא, אולי לא מושלם אבל זה מה יש...
יש נושא נוסף שנועד לאפשר למשתמשים חדשים להכיר את המערכת, ולכן ישנן הרשאות מסוימות שנפתחות ע"פ המוניטין, גם נתינת התודה בכלל זה.הרבה הצלחה!
-
@משה-אהרן-גולד
א. זה עובר מהר...
ב. בקצרה ממש, מאחר ואנשים מייחסים חשיבות מסוימת למוניטין שלהם, הם עשויים לעשות כל מיני פעולות בכדי להעניק לעצמם טפיחות על השכם.
הפיתרון הכי פשוט הוא לאפשר נתינת תודות רק אחרי פעילות מסוימת בפורום. המדד שנבחר הוא המוניטין גופא, אולי לא מושלם אבל זה מה יש...
יש נושא נוסף שנועד לאפשר למשתמשים חדשים להכיר את המערכת, ולכן ישנן הרשאות מסוימות שנפתחות ע"פ המוניטין, גם נתינת התודה בכלל זה.הרבה הצלחה!
@dfhzrhree מתי ועל מה אני מקבל מוניטין?
-
@dfhzrhree מתי ועל מה אני מקבל מוניטין?
-
@dfhzrhree מתי ועל מה אני מקבל מוניטין?
-
@משה-אהרן-גולד
כאשר הינך מסייע למישהו באופן מועיל, או לחילופין כותב דבר הראוי בעיניו להסכמה/הערכה - הוא עשוי/אמור ללחוץ על הכפתור עם סימן ה'אגודל מונפת מעלה' בכדי לאמור לך "יש"כ!".@dfhzrhree תודה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות