בירור | 4 על 4 לא קולט כרטיס זכרון
-
עכשיו הבנתי מה הבעיה
צריך להכניס את הכרטיס זכרון לפלאפון, לעשות הקלטת קול,
לאחר מכן להוציא את הכרטיס זכרון, ולחבר למחשב.
ואז נראה שהפלאפון יצר תיקיות כאשר יצרנו קובץ רשמקול.
לאחר מכן יש להכניס את כל המוזיקה שרוצים לתקיית audio
לחבר חזרה את הכרטיס למכשיר.
להפעיל את הנגן ואז רואים את כל השירים!
מקווה שעזרתי. -
עכשיו הבנתי מה הבעיה
צריך להכניס את הכרטיס זכרון לפלאפון, לעשות הקלטת קול,
לאחר מכן להוציא את הכרטיס זכרון, ולחבר למחשב.
ואז נראה שהפלאפון יצר תיקיות כאשר יצרנו קובץ רשמקול.
לאחר מכן יש להכניס את כל המוזיקה שרוצים לתקיית audio
לחבר חזרה את הכרטיס למכשיר.
להפעיל את הנגן ואז רואים את כל השירים!
מקווה שעזרתי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות