בקשת מידע | המלצה למתקין או חנות להתקנת מסך מולטימדיה לרכב
-
צריך להתקין מסך מולטימדיה לקורולה 2011
אשמח להמלצות וכל דבר שצריך
כנל לגבי סינון לזה
שיהיה שם רק וויז ספוטיפי פנגו וכאלה -
צריך להתקין מסך מולטימדיה לקורולה 2011
אשמח להמלצות וכל דבר שצריך
כנל לגבי סינון לזה
שיהיה שם רק וויז ספוטיפי פנגו וכאלה@yair1091 כתב בבקשת מידע | המלצה למתקין או חנות להתקנת מסך מולטימדיה לרכב:
צריך להתקין מסך מולטימדיה לקורולה 2011
אשמח להמלצות וכל דבר שצריך
כנל לגבי סינון לזה
שיהיה שם רק וויז ספוטיפי פנגו וכאלהמנסיוני, הרכב הקל ביותר להתקנת מערכת הוא טויוטה קורולה 2008-2012.
אם בכל אופן תרצה, תוכל להזמין ואני אתקין לך בל"נ ב150 כולל מצלמה.
ותגיד כמה אתה רוצה להשקיע?
יש לי המלצה על מערכת מצויינת, עם סטיק מובנה, שזה גם חוסך לך את העלות של הסטיק, בכ500 ש"ח, בקישור הזה, לבחור דגם: T10-A-Camera
וסינון יש כאן מדריך, אם תבוא אליי אוכל לשים לך.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות