בעיה | בלוטוס ביאנג לא מתחבר כראוי למערכת מולטידמיה ברכב
-
@sxsx כתב בבעיה | בלוטוס ביאנג לא מתחבר כראוי למערכת מולטידמיה ברכב:
והפעלתי מחדש ומאז עובד
איך עושים הפעלה מחדש?
ניסיתי ללחוץ על הכפתור של ההדלקה אבל זה רק מכבה את התצוגה. -
@aharon77 פה יש לך קישור למערכת
מערכת מאוד טובה , שים לב רק לדגם T10 camera a@sxsx כתב בבעיה | בלוטוס ביאנג לא מתחבר כראוי למערכת מולטידמיה ברכב:
@aharon77 פה יש לך קישור למערכת
מערכת מאוד טובה , שים לב רק לדגם T10 camera aתודה
-
@sxsx כתב בבעיה | בלוטוס ביאנג לא מתחבר כראוי למערכת מולטידמיה ברכב:
והפעלתי מחדש ומאז עובד
איך עושים הפעלה מחדש?
ניסיתי ללחוץ על הכפתור של ההדלקה אבל זה רק מכבה את התצוגה.@אלי123 כתב בבעיה | בלוטוס ביאנג לא מתחבר כראוי למערכת מולטידמיה ברכב:
@sxsx כתב בבעיה | בלוטוס ביאנג לא מתחבר כראוי למערכת מולטידמיה ברכב:
והפעלתי מחדש ומאז עובד
איך עושים הפעלה מחדש?
ניסיתי ללחוץ על הכפתור של ההדלקה אבל זה רק מכבה את התצוגה.עדיף לא לעשות דרך החור, כי זה כיבוי פתאומי, ועלול לגרום לשגיאות.
יש במסך הגלילה "איפוס" או "אתחול". -
גם לי יש אותו בעיה ואין אופציה של מובנה רק השניים האחרים אם מישהו יוכל לעזור זה יהיה ממש חסד עד שקניתי מולטימדיה ...
-
גם לי יש אותו בעיה ואין אופציה של מובנה רק השניים האחרים אם מישהו יוכל לעזור זה יהיה ממש חסד עד שקניתי מולטימדיה ...
-
מ מוטי ברנד התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
