בירור | אפשרות הגבהת והנמכת ווליום ע"י מקשים 8 ו0 בכל המכשיר
-
יש אפשרות להגנת והנמכת הווליום במכשיר בלחיצה על המקשים 8 ו 0.
העניין שמקשים אלו לא פעילים כאשר אתה באפליקציה מסוימת.
האם יש דרך שהמקשים יפעלו בכל אפליקציה במכשיר?@בורו-פארק זה תלוי בגירסא
אצלי היה עובד בכל מקום -
יש אפשרות להגנת והנמכת הווליום במכשיר בלחיצה על המקשים 8 ו 0.
העניין שמקשים אלו לא פעילים כאשר אתה באפליקציה מסוימת.
האם יש דרך שהמקשים יפעלו בכל אפליקציה במכשיר? -
לדעתי כך:
המקשים האלו נבחרו להגביה ולנמיך ווליום בקיצורי הדרך במכשיר, ואם כן אתה יכול לשנות את זה בהגדרות הקיצורי דרך ואז לכאורה אמור לעבוד, אני אומר מסברא לא מניסיון..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות