בירור | דיסק אונקי sandisk נמס
-
יש לי אונקי של sandisk מתכת שנמס לי בשימוש ואח"כ א"א להכניס אותו שוב
מישהו יודע למה זה קורה
אולי כי אני משתמש בו לבר אילן (פרוץ) כשגם קבצי ההתקנה באונקי ולא במחשב -
יש לי אונקי של sandisk מתכת שנמס לי בשימוש ואח"כ א"א להכניס אותו שוב
מישהו יודע למה זה קורה
אולי כי אני משתמש בו לבר אילן (פרוץ) כשגם קבצי ההתקנה באונקי ולא במחשב -
יש לי אונקי של sandisk מתכת שנמס לי בשימוש ואח"כ א"א להכניס אותו שוב
מישהו יודע למה זה קורה
אולי כי אני משתמש בו לבר אילן (פרוץ) כשגם קבצי ההתקנה באונקי ולא במחשב -
@shishko
איזה דגם האונקי שלך?
כי לי יש את זה

וזה גם מתחמם לי באופן קיצוני
-
@למה-מה-קרה
אם נמס לו זה כנראה האדומים הרגילים
למה שלך מתחמם?
מה השימוש?
מה המהירות קריאה שלו?@משה-מזרחי
הביצועים שלו מצויינים
לאוו דווקא שימוש קשוח אפילו העתקה והדבקה של קובץ קצת גדול הוא מאוד מתחמם,
שלא לדבר על סרגיי או משהו כזה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות