בקשת מידע | סינון
-
של שלום כהן תעשה חיפוש בפרום
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@מתושלח-הבבלי נראה לי שאפשר גם netspark
-
אני עם הדרן על הפלאפון וזה דיי נחמד
-
אני עם הדרן על הפלאפון וזה דיי נחמד
@איש-פשוט-מאוד כתב בבקשת מידע | סינון לשיאומי חצי טאצ':
אני עם הדרן על הפלאפון וזה דיי נחמד
מה הכוונה זה די נחמד? זה עובד טוב על הפלאפון? ואיך הרי הדרן זה לא תוכנה שמתקינים על המכשיר
-
@מתושלח-הבבלי לפני שנענה לך, כדאי שתשתף אותנו איזה סוג סינון אתה מחפש... סינון אתרים? (כמו נטפרי...) או שמא גרסה מוכשרת (הדרן וכד')
-
@איש-פשוט-מאוד כתב בבקשת מידע | סינון לשיאומי חצי טאצ':
אני עם הדרן על הפלאפון וזה דיי נחמד
מה הכוונה זה די נחמד? זה עובד טוב על הפלאפון? ואיך הרי הדרן זה לא תוכנה שמתקינים על המכשיר
@מתושלח-הבבלי הם צורבים גירסא על המכשיר
זה עובד טוב אבל לאט
יש לי את המכשיר היותר חלש של ה 3 ראם
אולי ב 4 ראם זה יעבוד יותר מהר -
-
@מתושלח-הבבלי הם צורבים גירסא על המכשיר
זה עובד טוב אבל לאט
יש לי את המכשיר היותר חלש של ה 3 ראם
אולי ב 4 ראם זה יעבוד יותר מהר@איש-פשוט-מאוד כמה עולה??
-
@איש-פשוט-מאוד כמה עולה??
-
@איש-פשוט-מאוד כמה עולה??
@aharon77 כתב בבקשת מידע | סינון לשיאומי חצי טאצ':
@איש-פשוט-מאוד כמה עולה??
@Harwona כתב בבקשת מידע | סינון לשיאומי חצי טאצ':
@aharon77
200 שח צריבהוחודשי 59 ש"ח
דפדפן נטפרי עוד 59 ש"ח
חודשי 20 ש"ח
או שאתה משתמש בדפדפן שלהם בחינם, אבל אז אין לך נקודה חמה.@Harwona כתב בבקשת מידע | סינון לשיאומי חצי טאצ':
אם תרצה פרטים נוספים פנה ל @התקנת-סינונים
אני באתי דרכו, יש לו שירות אדיב ונוח!
-
@aharon77 כתב בבקשת מידע | סינון לשיאומי חצי טאצ':
@איש-פשוט-מאוד כמה עולה??
@Harwona כתב בבקשת מידע | סינון לשיאומי חצי טאצ':
@aharon77
200 שח צריבהוחודשי 59 ש"ח
דפדפן נטפרי עוד 59 ש"ח
חודשי 20 ש"ח
או שאתה משתמש בדפדפן שלהם בחינם, אבל אז אין לך נקודה חמה.@Harwona כתב בבקשת מידע | סינון לשיאומי חצי טאצ':
אם תרצה פרטים נוספים פנה ל @התקנת-סינונים
אני באתי דרכו, יש לו שירות אדיב ונוח!
@איש-פשוט-מאוד 59 חודשי?
זה לא היה 39?? -
@איש-פשוט-מאוד 59 חודשי?
זה לא היה 39??@aharon77 ככה אמרו לי
-
@Harwona מה הכוונה שיטת סינון
@מתושלח-הבבלי יש כמה שיטות, נטפרי למשל כל תעבורת האינטרנט עוברת דרכם וכך הם מסננים ה-כ-ל.
מאידך הדרן למשל, תעבורת האינטרנט לא עוברת דרכם בכלל פשוט צורבים גרסה רק עם אפליקציות מסויימות ללא גישה לדפדפן. וכמובן התקנה או הסרה של אפליקציה רק דרך החנות שלהם -
@איש-פשוט-מאוד 59 חודשי?
זה לא היה 39?? -
@מתושלח-הבבלי הם צורבים גירסא על המכשיר
זה עובד טוב אבל לאט
יש לי את המכשיר היותר חלש של ה 3 ראם
אולי ב 4 ראם זה יעבוד יותר מהר@איש-פשוט-מאוד כתב בבקשת מידע | סינון לשיאומי חצי טאצ':
@מתושלח-הבבלי הם צורבים גירסא על המכשיר
זה עובד טוב אבל לאט
יש לי את המכשיר היותר חלש של ה 3 ראם
אולי ב 4 ראם זה יעבוד יותר מהראפשר לצרוב גירסה של הדרן מרחוק?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות