בקשת מידע | צריבת גירסה בשיאומי F22
-
יש בעיה אחרת, שמאז הצריבות שלא הצליחו המחשבים לא קולטים את המכשיר, ניסיתי גם עם כבלים אחרים, ותמיד קופץ בזמן החיבור למחשב החלון ''התקן USB לא זוהה''. דיי מה לעשות?
ולשאלתך לא גיביתי את המכשיר קודם, הוא חדש מהעטיפה אז לא חשבתי לגבות.
@shlomo-l כתב בבקשת מידע | צריבת גירסה בשיאומי F22:
יש בעיה אחרת, שמאז הצריבות שלא הצליחו המחשבים לא קולטים את המכשיר, ניסיתי גם עם כבלים אחרים, ותמיד קופץ בזמן החיבור למחשב החלון ''התקן USB לא זוהה''. דיי מה לעשות?
כמו שאמרתי, תוציא את הבטריה ותחזיר..
ולשאלתך לא גיביתי את המכשיר קודם, הוא חדש מהעטיפה אז לא חשבתי לגבות.
כוונתי היתה לגרסה שהיתה במכשיר ולא את הנתונים..
-
@shlomo-l כתב בבקשת מידע | צריבת גירסה בשיאומי F22:
יש בעיה אחרת, שמאז הצריבות שלא הצליחו המחשבים לא קולטים את המכשיר, ניסיתי גם עם כבלים אחרים, ותמיד קופץ בזמן החיבור למחשב החלון ''התקן USB לא זוהה''. דיי מה לעשות?
כמו שאמרתי, תוציא את הבטריה ותחזיר..
ולשאלתך לא גיביתי את המכשיר קודם, הוא חדש מהעטיפה אז לא חשבתי לגבות.
כוונתי היתה לגרסה שהיתה במכשיר ולא את הנתונים..
אוקי אני אנסה לנתק את הסוללה. מקווה שזה יעזור.
פתחתי את המכשיר, את מה צריך לנתק שם? מצורף תמונה:

-
אוקי אני אנסה לנתק את הסוללה. מקווה שזה יעזור.
פתחתי את המכשיר, את מה צריך לנתק שם? מצורף תמונה:

@shlomo-l יש שם פה ברזל צריך אותו לפתוח ואז לנתק בזהירות את החוט הימני...
-
@shlomo-l יש שם פה ברזל צריך אותו לפתוח ואז לנתק בזהירות את החוט הימני...
@שניאור-שמח ה'חוט' אתה מתכוון לסרט בצבע חום שיש שם?
-
@שניאור-שמח ה'חוט' אתה מתכוון לסרט בצבע חום שיש שם?
@shlomo-l כן
צריך לנתק אותו מהמכשיר.. -
@shlomo-l כן
צריך לנתק אותו מהמכשיר..@שניאור-שמח ככה?

-
@שניאור-שמח ככה?

@shlomo-l כן, תזהר לא למשוך אותו יותר מדי וגם עדיף שתפתח את שתי הברגים...
-
@shlomo-l כן, תזהר לא למשוך אותו יותר מדי וגם עדיף שתפתח את שתי הברגים...
@שניאור-שמח עכשיו הוא נקרא מנותק?
אפשר פשוט להחזיר הכל חזרה ולנסות לצרוב שוב? -
@שניאור-שמח עכשיו הוא נקרא מנותק?
אפשר פשוט להחזיר הכל חזרה ולנסות לצרוב שוב?@shlomo-l כן, אבל אתה יכול בינתים לא להחזיר את כל הברגים והמכסה וכו'..
-
@shlomo-l כן, אבל אתה יכול בינתים לא להחזיר את כל הברגים והמכסה וכו'..
@שניאור-שמח ניסיתי לצרוב שוב.
המכשיר נקלט מיד אבל הופיעה אותה שגיאה אחרי 2 דקות.
השאלה אם אנסה לצרוב גרסה אחרת עם סקטאר אחר, זה כן יעבוד? פשוט אין לי עוד גרסה חוץ מזאתי שיש לי...
-
@שניאור-שמח ניסיתי לצרוב שוב.
המכשיר נקלט מיד אבל הופיעה אותה שגיאה אחרי 2 דקות.
השאלה אם אנסה לצרוב גרסה אחרת עם סקטאר אחר, זה כן יעבוד? פשוט אין לי עוד גרסה חוץ מזאתי שיש לי...
@shlomo-l למה רצית להחליף גרסה?
-
@shlomo-l למה רצית להחליף גרסה?
-
@shlomo-l תשלח לי את המייל שלך
-
@shlomo-l תשלח לי את המייל שלך
-
@shlomo-l תמחק
-
יש אשכול על גירסה לשיאומי F22 רגיל ולא Pro? אם כן אשמח לקישור בתגובה כאן.
אני מחפש לצרוב גירסה חדשה על מכשיר כזה או אם יש אפשרות להוסיף בקלות קובץ שפה עברית לגירסה מקורית קיימת. אשמח לעזרה.
תודה רבה.
-
@shlomo-l תמחק
@שניאור-שמח הסתדרת בסוף במידה וכן אשמח אם תעזור לי בנושא גם אני עם אותה התקלה כרגע המכשיר מקבל שגיאה STATUS_EXT_RAM_EXCEPTION(0xC0050005)
נראה שהמכשיר מתחבר בCOM 3 שהסוללה מנותקת אבל לא מצליח לצרוב גירסה

אשמח לעזרה
-
@חכם-ישראל מחילה על ההקפצה.
ניסיתי עכשיו לצרוב גרסה בדיוק כפי שהסברת, בהתחלה הוא צרב הכל סבבה, אבל בסוף קפצה שגיאה מסויימת ומאז המכשיר לא נדלק - אבל הוא כן משמיע קליק בחיבור וניתוק מהמחשב.
חזרתי על אותה פעולה שוב וישר זה מסמן אדום ומקפיץ את החלון הזה:

אשמח מאוד לעזרה לתיקון המכשיר ולהמשך הצריבה, תודה מראש לעוזרים!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות