בעיה | מצב שינה (תרדמת) לא פועל, דרכי תיקון.
-
יש לי בווינדוס 10 מצב שינה (-תרדמת) באופציות הכיבוי אבל גם הוא וגם "שינה" אינם מנתקים את המחשב מחשמל לגמרי ועם זאת לשוב למקום ממנו הפסקתי (דהיינו כל האפליקציות פתוחות כאלו לא כבה המחשב)
אציין כי בלחיצה על מצב שינה ווינדוס רושם נעילה (ובלחיצה על מצב שינה במסך הנעילה טרם הקשת סיסמה הוא רושם עובר למצב תרדמה) ומכבה הכל אבל עדיין מקבל חשמל וכל מקש או תזוזת עכבר מעירה אותו.כיצד ניתן לסדר זאת?


-
יש לי בווינדוס 10 מצב שינה (-תרדמת) באופציות הכיבוי אבל גם הוא וגם "שינה" אינם מנתקים את המחשב מחשמל לגמרי ועם זאת לשוב למקום ממנו הפסקתי (דהיינו כל האפליקציות פתוחות כאלו לא כבה המחשב)
אציין כי בלחיצה על מצב שינה ווינדוס רושם נעילה (ובלחיצה על מצב שינה במסך הנעילה טרם הקשת סיסמה הוא רושם עובר למצב תרדמה) ומכבה הכל אבל עדיין מקבל חשמל וכל מקש או תזוזת עכבר מעירה אותו.כיצד ניתן לסדר זאת?


-
@Yanky כן.
היה לי את זה במחשב אחר זה נקרא תרדמה/תרדמת ולא שינה, יכולתי לכבות ביום שישי מחשב עם פוטושופ פעיל ולשוב אליו ביום ראשון כאילו המחשב לא היה כבוי והתוכנה עודנה פתוחה...
גם העלייה של הווינדוס מהירה הרבה יותר. -
יש לי בווינדוס 10 מצב שינה (-תרדמת) באופציות הכיבוי אבל גם הוא וגם "שינה" אינם מנתקים את המחשב מחשמל לגמרי ועם זאת לשוב למקום ממנו הפסקתי (דהיינו כל האפליקציות פתוחות כאלו לא כבה המחשב)
אציין כי בלחיצה על מצב שינה ווינדוס רושם נעילה (ובלחיצה על מצב שינה במסך הנעילה טרם הקשת סיסמה הוא רושם עובר למצב תרדמה) ומכבה הכל אבל עדיין מקבל חשמל וכל מקש או תזוזת עכבר מעירה אותו.כיצד ניתן לסדר זאת?


שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות