דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. חומרה
  4. עזרה | עזרה בחיבור הרחבה לNFC בארדואינו אונו

עזרה | עזרה בחיבור הרחבה לNFC בארדואינו אונו

מתוזמן נעוץ נעול הועבר חומרה
7 פוסטים 3 כותבים 312 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מנותק
    מ מנותק
    מוטי מן
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    אני מנסה לחבר את זה
    d3ddd91c-93ee-4397-b676-bee140feccd3-image.png

    לאונו, חיברתי כך
    GND > GND
    VCC > לפין 3.3V
    SDA > לפין 10
    SCL > לפין 9

    וזה הקוד שכתבתי אבל הוא מדפיס רק שהוא לא מוצא את הקורא

    #include <Wire.h>
    #include <Adafruit_PN532.h>
    
    Adafruit_PN532 nfc(10, 9);
    
    void setup(void) {
      Serial.begin(9600);
      Serial.println("Hello!");
    
      nfc.begin();
      uint32_t versiondata = nfc.getFirmwareVersion();
      if (!versiondata) {
        Serial.print("Didn't find PN53x board");
        while (1);
      }
    
      nfc.SAMConfig();
      Serial.println("Waiting for an NFC card ...");
    }
    
    void loop(void) {
      uint8_t success;
      uint8_t uid[] = { 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0 };
      uint8_t uidLength;
    
      success = nfc.readPassiveTargetID(PN532_MIFARE_ISO14443A, uid, &uidLength);
      if (success) {
        Serial.println("Found an NFC card!");
        Serial.print("UID Length: ");Serial.print(uidLength, DEC);Serial.println(" bytes");
        Serial.print("UID Value: ");
        for (uint8_t i=0; i < uidLength; i++) {
          Serial.print(" 0x");Serial.print(uid[i], HEX);
        }
        Serial.println("");
        delay(1000);
      }
      else {
        delay(500);
      }
    }
    
    

    https://github.com/motiman972 | באין תחבולות ייפול עם, ותשועה ברוב יועץ, אבל ללא עזרת השי"ת אין רוב!

    ד תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ מוטי מן

      אני מנסה לחבר את זה
      d3ddd91c-93ee-4397-b676-bee140feccd3-image.png

      לאונו, חיברתי כך
      GND > GND
      VCC > לפין 3.3V
      SDA > לפין 10
      SCL > לפין 9

      וזה הקוד שכתבתי אבל הוא מדפיס רק שהוא לא מוצא את הקורא

      #include <Wire.h>
      #include <Adafruit_PN532.h>
      
      Adafruit_PN532 nfc(10, 9);
      
      void setup(void) {
        Serial.begin(9600);
        Serial.println("Hello!");
      
        nfc.begin();
        uint32_t versiondata = nfc.getFirmwareVersion();
        if (!versiondata) {
          Serial.print("Didn't find PN53x board");
          while (1);
        }
      
        nfc.SAMConfig();
        Serial.println("Waiting for an NFC card ...");
      }
      
      void loop(void) {
        uint8_t success;
        uint8_t uid[] = { 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0 };
        uint8_t uidLength;
      
        success = nfc.readPassiveTargetID(PN532_MIFARE_ISO14443A, uid, &uidLength);
        if (success) {
          Serial.println("Found an NFC card!");
          Serial.print("UID Length: ");Serial.print(uidLength, DEC);Serial.println(" bytes");
          Serial.print("UID Value: ");
          for (uint8_t i=0; i < uidLength; i++) {
            Serial.print(" 0x");Serial.print(uid[i], HEX);
          }
          Serial.println("");
          delay(1000);
        }
        else {
          delay(500);
        }
      }
      
      
      ד מנותק
      ד מנותק
      דער צדיק נסתר
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי דער צדיק נסתר
      #2

      @מוטי-מן
      אתה בטוח שהוא לא צריך 5V
      אני לא בטוח כך שעדיף שתשאל עוד מישהו
      לכאורה גם אם הוא מיועד ל 3.3 הוא לא ישרף מ 5

      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ד דער צדיק נסתר

        @מוטי-מן
        אתה בטוח שהוא לא צריך 5V
        אני לא בטוח כך שעדיף שתשאל עוד מישהו
        לכאורה גם אם הוא מיועד ל 3.3 הוא לא ישרף מ 5

        מ מנותק
        מ מנותק
        מוטי מן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @דער-צדיק-נסתר השאלה היא האם צריך עוד חיבורים, כי יש עוד איזה 8 חיבורים למטה...

        https://github.com/motiman972 | באין תחבולות ייפול עם, ותשועה ברוב יועץ, אבל ללא עזרת השי"ת אין רוב!

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מוטי מן

          @דער-צדיק-נסתר השאלה היא האם צריך עוד חיבורים, כי יש עוד איזה 8 חיבורים למטה...

          מ מנותק
          מ מנותק
          מוטי מן
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          כעת ניסיתי באמצעות מה שמובא באתר הזה לחיבור UART/I2C
          https://how2electronics.com/interfacing-pn532-nfc-rfid-module-with-arduino/

          עשיתי כך (I2C) ומודפס

          System initialized
          Didn't find PN53x board
          

          IMG_2023-06-21-17-48-16-804.jpg

          #include <Wire.h>
          #include <PN532_I2C.h>
          #include <PN532.h>
          #include <NfcAdapter.h>
          PN532_I2C pn532_i2c(Wire);
          NfcAdapter nfc = NfcAdapter(pn532_i2c);
          String tagId = "None";
          byte nuidPICC[4];
           
          void setup(void) 
          {
           Serial.begin(115200);
           Serial.println("System initialized");
           nfc.begin();
          }
           
          void loop() 
          {
           readNFC();
          }
           
          void readNFC() 
          {
           if (nfc.tagPresent())
           {
             NfcTag tag = nfc.read();
             tag.print();
             tagId = tag.getUidString();
           }
           delay(5000);
          }
          

          https://github.com/motiman972 | באין תחבולות ייפול עם, ותשועה ברוב יועץ, אבל ללא עזרת השי"ת אין רוב!

          ד תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ מוטי מן

            כעת ניסיתי באמצעות מה שמובא באתר הזה לחיבור UART/I2C
            https://how2electronics.com/interfacing-pn532-nfc-rfid-module-with-arduino/

            עשיתי כך (I2C) ומודפס

            System initialized
            Didn't find PN53x board
            

            IMG_2023-06-21-17-48-16-804.jpg

            #include <Wire.h>
            #include <PN532_I2C.h>
            #include <PN532.h>
            #include <NfcAdapter.h>
            PN532_I2C pn532_i2c(Wire);
            NfcAdapter nfc = NfcAdapter(pn532_i2c);
            String tagId = "None";
            byte nuidPICC[4];
             
            void setup(void) 
            {
             Serial.begin(115200);
             Serial.println("System initialized");
             nfc.begin();
            }
             
            void loop() 
            {
             readNFC();
            }
             
            void readNFC() 
            {
             if (nfc.tagPresent())
             {
               NfcTag tag = nfc.read();
               tag.print();
               tagId = tag.getUidString();
             }
             delay(5000);
            }
            
            ד מנותק
            ד מנותק
            דער צדיק נסתר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @מוטי-מן
            נו ותכלס עובד?

            אבייא מ 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • ד דער צדיק נסתר

              @מוטי-מן
              נו ותכלס עובד?

              אבייא מנותק
              אבייא מנותק
              אביי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אביי
              #6

              @מוטי-מן אני חושב שחיברת נכון, אולי אחד החיבורים רופף? או שהכרטיס לא תקין..

              ניתן ליצור עימי קשר 8140hp+mt@gmail.com

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ד דער צדיק נסתר

                @מוטי-מן
                נו ותכלס עובד?

                מ מנותק
                מ מנותק
                מוטי מן
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוטי מן
                #7

                @דער-צדיק-נסתר לא. בפלט כתוב שהוא לא מזהה את הקורא..

                מי כאן מבין בארדואינו?

                https://github.com/motiman972 | באין תחבולות ייפול עם, ותשועה ברוב יועץ, אבל ללא עזרת השי"ת אין רוב!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0

                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                הרשמה התחברות

                • התחברות

                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                • פוסט ראשון
                  פוסט אחרון
                0
                • חוקי הפורום
                • פופולרי
                • לא נפתר
                • משתמשים
                • חיפוש גוגל בפורום
                • צור קשר