בירור | הצילו זה רק אני או שלכולם נחסם הקווים?
-
בערך מהשעה 6 רוב הקווי תוכן ומערכות IVR שפתחתי מתנתקים לי מייד עם החיוג.
האם זה אומר שהרפורמה של קווי התוכן נכנסה לתוקף?@יאיר1997 אחי. זה רציני!!!!!!!
כל הקווים! זה כותב לי, לא ניתן להתחבר!!
מה עושים??? -
@דוד-משה-1 רמי לוי.
-
@יאיר1997 אחי. זה רציני!!!!!!!
כל הקווים! זה כותב לי, לא ניתן להתחבר!!
מה עושים???@יוני-מחשבים טוב מבדיקה שערכתי כרגע אם תנסה להתקשר לקווים החסומים מניתוביה זה כן פותח אותם בנתיים
@יוני-מחשבים כתב בבירור | הצילו זה רק אני או שלכולם נחסם הקווים?:
מה עושים???
לבנתיים לא נראה שיש מה לעשות חוץ מלהרבות בתפילה
-
@דוד-משה-1 רמי לוי.
@יוני-מחשבים כתב בבירור | הצילו זה רק אני או שלכולם נחסם הקווים?:
רמי לוי.
גמאני. השאלה אם רק רמי לוי?
-
@יוני-מחשבים כתב בבירור | הצילו זה רק אני או שלכולם נחסם הקווים?:
רמי לוי.
גמאני. השאלה אם רק רמי לוי?
@יוני-מחשבים @דוד-משה-1 הרגע ראיתי שיש על זה דיבור כבר גם בפורום ימות המשיח
-
חלק מהקווים התחילו להיפתח לי, ברמי לוי.
-
חלק מהקווים התחילו להיפתח לי, ברמי לוי.
@יוני-מחשבים @דוד-משה-1 חזרה לשגרה ב"ה
-
י יאיר1997 סימן נושא זה כשאלה ב
-
י יאיר1997 סימן נושא זה כנפתר ב
-
היה אתמול תקלת תקשורת רצינית, זה הסתדר בסוף.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות