שאלה | איך לסגור סרט בפרימייר באיכות נמוכה/ גבוהה?
-
@חסויה תלחצי CTRL-M וזה יפתח לך חלונית.
בשורה הראשונה יפתח לך תפריט גלילה - שם בוחרים את הפורמט. [שימי לב יש שם פורמטים שונים גם כאלה שהם לא של ווידאו.] תבחרי H.264 שזה בעצם MP4.
עכשיו בשורה השנייה מתחת את יכולה לבחור את האיכות גבוהה/נמוכה.
תגללי עד למטה ותראי פורמטים שמיועדים ליוטיוב -אלה הכי טובים [הם מתחילים אם המילה 'יוטיוב' באנגלית]. ושם יש כמה סוגים.
720P זה האיכות הכי נמוכה [בקטגוריה של יוטיוב]
2160P זה האיכות הכי גבוהה.
שימי לב שככל שאת בוחרת איכות גבוהה יותר ככה הקובץ ישקול יותר ג'יגה.
[אני ממליץ על 1080P שזה איכות ממש טובה ובלי לעלות את גודל הג'יגה הרבה]
כמובן שאת יכולה לבחור מעוד סוגים של פורמטים ולא רק של יוטיוב. [ויש כאלה שאף ישקלו פחות משל יוטיוב - רק שכמו שאמרתי אלה של יוטיוב הם הכי טובים]לסיום: שני שורות למטה תוכלי לבחור איפוה לשמור את הקובץ במחשב ואת השם של הקובץ.
ואז תלחצי Export. וסיימת, פרמייר כבר ייצא לך את הסרטון כקובץ למחשב.בהצלחה. [פעם הבאה תיגי אותי]
-
@חסויה תלחצי CTRL-M וזה יפתח לך חלונית.
בשורה הראשונה יפתח לך תפריט גלילה - שם בוחרים את הפורמט. [שימי לב יש שם פורמטים שונים גם כאלה שהם לא של ווידאו.] תבחרי H.264 שזה בעצם MP4.
עכשיו בשורה השנייה מתחת את יכולה לבחור את האיכות גבוהה/נמוכה.
תגללי עד למטה ותראי פורמטים שמיועדים ליוטיוב -אלה הכי טובים [הם מתחילים אם המילה 'יוטיוב' באנגלית]. ושם יש כמה סוגים.
720P זה האיכות הכי נמוכה [בקטגוריה של יוטיוב]
2160P זה האיכות הכי גבוהה.
שימי לב שככל שאת בוחרת איכות גבוהה יותר ככה הקובץ ישקול יותר ג'יגה.
[אני ממליץ על 1080P שזה איכות ממש טובה ובלי לעלות את גודל הג'יגה הרבה]
כמובן שאת יכולה לבחור מעוד סוגים של פורמטים ולא רק של יוטיוב. [ויש כאלה שאף ישקלו פחות משל יוטיוב - רק שכמו שאמרתי אלה של יוטיוב הם הכי טובים]לסיום: שני שורות למטה תוכלי לבחור איפוה לשמור את הקובץ במחשב ואת השם של הקובץ.
ואז תלחצי Export. וסיימת, פרמייר כבר ייצא לך את הסרטון כקובץ למחשב.בהצלחה. [פעם הבאה תיגי אותי]
-
@בין-אדם-לחבירו
יש אפשרות למטה לבחור כמה סיוות לקובץ -
@חסויה תלחצי CTRL-M וזה יפתח לך חלונית.
בשורה הראשונה יפתח לך תפריט גלילה - שם בוחרים את הפורמט. [שימי לב יש שם פורמטים שונים גם כאלה שהם לא של ווידאו.] תבחרי H.264 שזה בעצם MP4.
עכשיו בשורה השנייה מתחת את יכולה לבחור את האיכות גבוהה/נמוכה.
תגללי עד למטה ותראי פורמטים שמיועדים ליוטיוב -אלה הכי טובים [הם מתחילים אם המילה 'יוטיוב' באנגלית]. ושם יש כמה סוגים.
720P זה האיכות הכי נמוכה [בקטגוריה של יוטיוב]
2160P זה האיכות הכי גבוהה.
שימי לב שככל שאת בוחרת איכות גבוהה יותר ככה הקובץ ישקול יותר ג'יגה.
[אני ממליץ על 1080P שזה איכות ממש טובה ובלי לעלות את גודל הג'יגה הרבה]
כמובן שאת יכולה לבחור מעוד סוגים של פורמטים ולא רק של יוטיוב. [ויש כאלה שאף ישקלו פחות משל יוטיוב - רק שכמו שאמרתי אלה של יוטיוב הם הכי טובים]לסיום: שני שורות למטה תוכלי לבחור איפוה לשמור את הקובץ במחשב ואת השם של הקובץ.
ואז תלחצי Export. וסיימת, פרמייר כבר ייצא לך את הסרטון כקובץ למחשב.בהצלחה. [פעם הבאה תיגי אותי]
@בין-אדם-לחבירו כתב בשאלה | איך לסגור סרט בפרימייר באיכות נמוכה/ גבוהה?:
[אני ממליץ על 1080P שזה איכות ממש טובה ובלי לעלות את גודל הג'יגה הרבה]
אני אישית ממליץ על הראשון:

זה ייתן לך בדיוק את הפרמטרים והאיכות של הקובץ המקורי- בלי לשקול יותר מדאי (יחסית..)
זה שמתחתיו יוריד טיפה וזה שמתחתיו יוריד יותרלא באתי לחלוק על @בין-אדם-לחבירו -ס"ס הוא המ"ד בפרמייר
אבל זו דעתי בכ"א -
@בין-אדם-לחבירו כתב בשאלה | איך לסגור סרט בפרימייר באיכות נמוכה/ גבוהה?:
[אני ממליץ על 1080P שזה איכות ממש טובה ובלי לעלות את גודל הג'יגה הרבה]
אני אישית ממליץ על הראשון:

זה ייתן לך בדיוק את הפרמטרים והאיכות של הקובץ המקורי- בלי לשקול יותר מדאי (יחסית..)
זה שמתחתיו יוריד טיפה וזה שמתחתיו יוריד יותרלא באתי לחלוק על @בין-אדם-לחבירו -ס"ס הוא המ"ד בפרמייר
אבל זו דעתי בכ"א -
למרות שכל תמונה מורכבת מרזולוציה ו bitrate ו fps
בפועל, משום מה רק הביטראט משפיע על הנפח הסופי
לכן עדיף להשאיר את שאר הפרמטרים כמו המקור
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות