גיבוי וסנכרון של גוגל דרייב
-
ברוך השם!!
סוף סוף זה עובד!!
@צבי אלפי תודות!!!
תודה גם ל- @A0533057932 על הכיוון. -
גם לי יש בעיה בגוגל דריב כל פעם שאני נכנס מהקישור בסמלים מוסתרים זה מה שכתוב לי

אני בנטרפי
אשמח לעזרה תודה רבה@לוזור אמר בגיבוי וסנכרון של גוגל דרייב:
גם לי יש בעיה בגוגל דריב כל פעם שאני נכנס מהקישור בסמלים מוסתרים זה מה שכתוב לי

?
-
גם לי יש בעיה בגוגל דריב כל פעם שאני נכנס מהקישור בסמלים מוסתרים זה מה שכתוב לי

אני בנטרפי
אשמח לעזרה תודה רבה -
סליחה אבל אני לא מבין יש קישור בסמלים מוסתרים של גוגל דריב ושאני לוחץ עליו כתוב לי כניסה שאני נכנס זה מה שכתוב לי
@לוזור תעלה תמונה מה זה סמלים מוסתרים
-
@לוזור תעלה צילום מסך והפעם בעת שאתה לוחץ על מקש בחירה ימני בסמל של גוגל דרייב
(זה לא הסמלים המוסתרים זה שורת המשימות) -
@לוזור צילום מסך מה האופציות של ה3 נקודות
ומה קורה שאתה לוחץ על היכנס?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
