Your browser does not seem to support JavaScript. As a result, your viewing experience will be diminished, and you have been placed in read-only mode.
Please download a browser that supports JavaScript, or enable it if it's disabled (i.e. NoScript).
מישהו יודע מה אפשר לעשות? המייל לא מוריד אני נמצא בבית שלי.. תמיד לא היו בעיות...
@aharon77 אולי בעיית אחסון במחשב (אין מקום פנוי) משהו חדש ניסית הפעלה מחדש?
@Yanky ניסיתי הפעלה מחדש.. לא עזר. גם לגבי האחסון, יש מספיק... תודה על הניסיון
@aharon77 קבצים מסויימים משיתוף דרייב או כל קובץ שבמייל?
@Yanky קובץ תמונה ווידאו
@aharon77 שאכנס לבדוק מרחוק ?
@aharon77 גם לי יש את בעיה זה יש פתרון?