בקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures'
-
@שניאור-שמח לחצתי... זה נדלק נכבה ואז קו]ץ שוב פעם אותה הודעה...
@למה-באתי כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@שניאור-שמח לחצתי... זה נדלק נכבה ואז קו]ץ שוב פעם אותה הודעה...
איך עשית רוט?
-
@למה-באתי כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@שניאור-שמח לחצתי... זה נדלק נכבה ואז קו]ץ שוב פעם אותה הודעה...
איך עשית רוט?
-
@שניאור-שמח צרבתי בוט..
-
@למה-באתי תנסה לצרוב שוב בוט חדש מעודכן
-
@למה-באתי תנסה לצרוב שוב בוט חדש מעודכן
-
@שניאור-שמח צרבתי כעת מהמדריך של הרוט מפורט..
@למה-באתי כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@שניאור-שמח צרבתי כעת מהמדריך של הרוט מפורט..
תשריש אותו במגיסק ואז תצרוב
-
@למה-באתי כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@שניאור-שמח צרבתי כעת מהמדריך של הרוט מפורט..
תשריש אותו במגיסק ואז תצרוב
-
@שניאור-שמח את מה להשריש?
-
@למה-באתי
תיכנס ל"משתמש על" במגיסק ותאשר את הסייר -
@שניאור-שמח את מה להשריש?
@למה-באתי כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@שניאור-שמח את מה להשריש?
את הבוט
-
@למה-באתי כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@שניאור-שמח את מה להשריש?
את הבוט
-
@שניאור-שמח מה?
לא הבנתי. בוט אימג' דרך מגיסק@למה-באתי כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@שניאור-שמח מה?
לא הבנתי. בוט אימג' דרך מגיסקתסתכל במדריך הזה
-
@למה-באתי כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@שניאור-שמח מה?
לא הבנתי. בוט אימג' דרך מגיסקתסתכל במדריך הזה
-
@שניאור-שמח אבל צרבתי כבר בוט מושרש שהעלו פה.. אני עדין חייב לעשות את כל הנל.
-
@למה-באתי
כן כי חייב שהגירסא של המגיסק שמותקנצ במכשיר תהיה אותו גירסא שאיתה צרבו את הבוט -
@אני-אני-אני אני כעת לא ליד המחשב. אפשר את הבוט להעלה לכאן?
@למה-באתי
אם תחפש טוב אתה אמור למצוא עוד כמה אבל כאן יש אחד
https://mitmachim.top/post/659385 -
@למה-באתי
אם תחפש טוב אתה אמור למצוא עוד כמה אבל כאן יש אחד
https://mitmachim.top/post/659385 -
@Harwona עשיתי את זה בעיקר בשביל החיצים (לחצנים/מקשי ניווט)
אבל הם לא מופיעים אצלי!
מה יכולה להיות הסיבה לזה?
תודה -
@Harwona עשיתי את זה בעיקר בשביל החיצים (לחצנים/מקשי ניווט)
אבל הם לא מופיעים אצלי!
מה יכולה להיות הסיבה לזה?
תודה@ליטאי-פשוט כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@Harwona עשיתי את זה בעיקר בשביל החיצים (לחצנים/מקשי ניווט)
אבל הם לא מופיעים אצלי!
מה יכולה להיות הסיבה לזה?
תודהמה כן יש?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
זה כבר היה מאושר