בקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures'
-
@שניאור-שמח אולי הסוללה
@mendigl10 אה
-
@אני-אני-אני תסתכל בצאט
-
@שניאור-שמח תודה בכל מקרה על כל המאמץ
-
@שניאור-שמח תודה בכל מקרה על כל המאמץ
@mendigl10 בכייף
-
@אני-אני-אני @שניאור-שמח גם עכשיו לא עבד
-
@אני-אני-אני @שניאור-שמח גם עכשיו לא עבד
@mendigl10 מה אני יגיד לך.
-
@mendigl10 מה אני יגיד לך.
@שניאור-שמח אין מה לעשות
-
@אני-אני-אני חושב שהמדריך הזה יעזור לי?
@mendigl10
אולי שווה בדיקה נראה לי -
@mendigl10
אולי שווה בדיקה נראה לי@אני-אני-אני אני עכשיו מתקין את הISO על דיסק און קי מה צריך לעשות אח"כ לא הבנתי
-
@mendigl10
אולי שווה בדיקה נראה לי@אני-אני-אני אתה מבין בתוכנה הזאת?זה עושה לי שגיאה כשאני צורב על האון קי
-
@mendigl10
אולי שווה בדיקה נראה לי@אני-אני-אני אתה יודע איזה גודל און קי צריך?
-
@אני-אני-אני אני עכשיו מתקין את הISO על דיסק און קי מה צריך לעשות אח"כ לא הבנתי
@mendigl10
זה ללא התקנה זה רק מעלה בלייב את הלינוקס אתה צריך להעלות את זה דרך מנהל האתחול מופיע שם בדיוק על איזה מקש ללחוץ עבור כל חברה
זאת כנראה אזהרה שהתוכן נמחק -
@mendigl10
זה ללא התקנה זה רק מעלה בלייב את הלינוקס אתה צריך להעלות את זה דרך מנהל האתחול מופיע שם בדיוק על איזה מקש ללחוץ עבור כל חברה
זאת כנראה אזהרה שהתוכן נמחק@אני-אני-אני תודה
-
@אני-אני-אני תודה
-
@mendigl10
זה ללא התקנה זה רק מעלה בלייב את הלינוקס אתה צריך להעלות את זה דרך מנהל האתחול מופיע שם בדיוק על איזה מקש ללחוץ עבור כל חברה
זאת כנראה אזהרה שהתוכן נמחק@אני-אני-אני כשאני מפעיל את התוכנה שהוא הביא על האון קי זה רק מאפס את האון קיב במדריך הוא אמר שזה אמור לעשות שתי תיקיות באון קי
-
@אני-אני-אני כשאני מפעיל את התוכנה שהוא הביא על האון קי זה רק מאפס את האון קיב במדריך הוא אמר שזה אמור לעשות שתי תיקיות באון קי
@mendigl10
אח"כ אתה פשוט מעביר את הקובץ לכונן הגדול (לא בטוח שיופיע לך שני כוננים אם מופיע אחד תעביר את הקובץ לשם) -
@mendigl10
אח"כ אתה פשוט מעביר את הקובץ לכונן הגדול (לא בטוח שיופיע לך שני כוננים אם מופיע אחד תעביר את הקובץ לשם)@אני-אני-אני הוא לא עשה שום תיקייה אז פשוט העברתי לכונן וזה עבד
-
@mendigl10
אח"כ אתה פשוט מעביר את הקובץ לכונן הגדול (לא בטוח שיופיע לך שני כוננים אם מופיע אחד תעביר את הקובץ לשם)@אני-אני-אני הפעלתי על האון קי יש לך מושג מה עכשיו?
-
@אני-אני-אני הפעלתי על האון קי יש לך מושג מה עכשיו?
@mendigl10
לא להפעיל על האונקי לכבות את המחשב ללחוץ על המקש שמופיע בטבלה שם לפי דגם המחשב על מנת להגיע למנהל האתחול שם תבחר באונקי ואז זה אמור לעלות ובהפעלה מחדש זה יחזור לווינדוס הרגיל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות