בקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures'
-
מהר מידי
-
לא נראה לי שהוא הספיק להעתיק.
-
מהר מידי
-
@אני-אני-אני ננסה
@mendigl10 תיזהר הוא בסוף ישתלט עליך!

-
@mendigl10 תיזהר הוא בסוף ישתלט עליך!

@שניאור-שמח אל תדאג מקסימום אני מוריד למחשב את השלטר
-
@שניאור-שמח אל תדאג מקסימום אני מוריד למחשב את השלטר
@mendigl10
נו מה העניינים? -
@mendigl10
נו מה העניינים?@שניאור-שמח לא הצלחנו
-
@שניאור-שמח לא הצלחנו
@mendigl10 אוףףף
-
@mendigl10
נו מה העניינים?@שניאור-שמח אני ינסה מחר בבוקר שוב
-
@שניאור-שמח אני ינסה מחר בבוקר שוב
@mendigl10 למה זה יעזור?
-
@mendigl10 למה זה יעזור?
@שניאור-שמח לא הבנתי מה שאלת
-
@שניאור-שמח לא הבנתי מה שאלת
@mendigl10 מה זה יעזור שתנסה מחר בבוקר שוב? מה שונה בין עכשיו למחר?
-
@mendigl10 מה זה יעזור שתנסה מחר בבוקר שוב? מה שונה בין עכשיו למחר?
@שניאור-שמח אולי הסוללה
-
@שניאור-שמח אולי הסוללה
@mendigl10 אה
-
@אני-אני-אני תסתכל בצאט
-
@שניאור-שמח תודה בכל מקרה על כל המאמץ
-
@שניאור-שמח תודה בכל מקרה על כל המאמץ
@mendigl10 בכייף
-
@אני-אני-אני @שניאור-שמח גם עכשיו לא עבד
-
@אני-אני-אני @שניאור-שמח גם עכשיו לא עבד
@mendigl10 מה אני יגיד לך.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות