בעיה | סים נחסם לאחר צריבת קושחה
-
צרבתי קושחה במכשיר נוקיה C2 לפי המדריך הזה של @אלישי https://mitmachim.top/topic/27/הכנסת-קושחה-חדשה-מדריך-לצריבת-קושחה-מלאה-לנוקיה-c2-עם-תוכנת-infinity-best/1
לא צרבתי IMAGE כך שכל הקבצים נותרו ללא שינוי. הכנסתי סים של הוט מובייל כשר, ואני לא מצליח לחייג, כתוב לי "חסימת שיחות מופעלת", בהגדרות כדי לשנות הגדרות חסימת שיחה צריך סיסמה ואין לי אותה.
בשירות לקוחות של הוט אמרו לי שהסים נחסם על ידי ועדת הרבנים ואין איך לשחרר אותו. מישהו יודע מה ניתן לעשות? ואם אני אכניס סים אחר גם הוא ייחסם? -
צרבתי קושחה במכשיר נוקיה C2 לפי המדריך הזה של @אלישי https://mitmachim.top/topic/27/הכנסת-קושחה-חדשה-מדריך-לצריבת-קושחה-מלאה-לנוקיה-c2-עם-תוכנת-infinity-best/1
לא צרבתי IMAGE כך שכל הקבצים נותרו ללא שינוי. הכנסתי סים של הוט מובייל כשר, ואני לא מצליח לחייג, כתוב לי "חסימת שיחות מופעלת", בהגדרות כדי לשנות הגדרות חסימת שיחה צריך סיסמה ואין לי אותה.
בשירות לקוחות של הוט אמרו לי שהסים נחסם על ידי ועדת הרבנים ואין איך לשחרר אותו. מישהו יודע מה ניתן לעשות? ואם אני אכניס סים אחר גם הוא ייחסם? -
@איסתרק-השלישי מה מספר ה IMEI שלך? הקלד בחייגן את הקוד כוכבית סולמית 06 סולמית לצפייה ב IMEI
@Harwona
351659057263293 -
צרבתי קושחה במכשיר נוקיה C2 לפי המדריך הזה של @אלישי https://mitmachim.top/topic/27/הכנסת-קושחה-חדשה-מדריך-לצריבת-קושחה-מלאה-לנוקיה-c2-עם-תוכנת-infinity-best/1
לא צרבתי IMAGE כך שכל הקבצים נותרו ללא שינוי. הכנסתי סים של הוט מובייל כשר, ואני לא מצליח לחייג, כתוב לי "חסימת שיחות מופעלת", בהגדרות כדי לשנות הגדרות חסימת שיחה צריך סיסמה ואין לי אותה.
בשירות לקוחות של הוט אמרו לי שהסים נחסם על ידי ועדת הרבנים ואין איך לשחרר אותו. מישהו יודע מה ניתן לעשות? ואם אני אכניס סים אחר גם הוא ייחסם?@איסתרק-השלישי כתב בבעיה | סים נחסם לאחר צריבת קושחה:
בשירות לקוחות של הוט אמרו לי שהסים נחסם על ידי ועדת הרבנים ואין איך לשחרר אותו. מישהו יודע מה ניתן לעשות
רק הערת אגב, אל תדאג בקשר לסים. תחזיר אותו למכשיר כשר (אורגינל, וועדת רבנים),
אחרי כמה שעות הוא יחזור לעבוד.
ככה זה היה אצלי, מקווה שיהיה גם אצלך... -
@איסתרק-השלישי כתב בבעיה | סים נחסם לאחר צריבת קושחה:
בשירות לקוחות של הוט אמרו לי שהסים נחסם על ידי ועדת הרבנים ואין איך לשחרר אותו. מישהו יודע מה ניתן לעשות
רק הערת אגב, אל תדאג בקשר לסים. תחזיר אותו למכשיר כשר (אורגינל, וועדת רבנים),
אחרי כמה שעות הוא יחזור לעבוד.
ככה זה היה אצלי, מקווה שיהיה גם אצלך...@אזולאי תודה רבה, אני אנסה.
מה בקשר למכשיר? -
@אזולאי תודה רבה, אני אנסה.
מה בקשר למכשיר?@איסתרק-השלישי
אני לא מבין במכשירים
רק יגיד לך מה עשיתי.
אחרי שהסים חזר לעבוד הלכתי לחנות סלולר והוא סידר את זה,
יש פריצה מקובלת שהם עושים בחמישים ש''ח. -
@איסתרק-השלישי
אני לא מבין במכשירים
רק יגיד לך מה עשיתי.
אחרי שהסים חזר לעבוד הלכתי לחנות סלולר והוא סידר את זה,
יש פריצה מקובלת שהם עושים בחמישים ש''ח.@אזולאי בדרך כלל כאן בפורום מקבלים בחינם את מה שבחנות עולה כסף - וזה מה שיפה כאן....
אגב, אתה תותח! העברתי למכשיר אחר והסים חזר לעבוד! כבר כמעט התייאשתי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות