קליקול | שאלה - שמיעת המאזינים בשידור חי, קיימת אפשרות כזו?
-
תודה לכל המסייעים. וכמובן, אם ישנם עוד אפשרויות, אשמח לשמוע.
-
תודה לכל המסייעים. וכמובן, אם ישנם עוד אפשרויות, אשמח לשמוע.
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@ב-מ-ב-ל-יק שלב הבא...
-
@ב-מ-ב-ל-יק שלב הבא...
בע"ה כך:
תפתח שלוחה חדשה באתר בלי שום הגדרה רק תזכור מה המספר שלה (או אם יש לך שלוחה פנויה אז תשתמש בה)אח"כ כנס דרך הטלפון לניהול *
סיסמה
להגדרות מערכת 3
להגדרות שלוחה 1
הקש מספר שלוחה ו# לסיום לאישור הקש 1
לשינוי ההגדרה הקש 1
לשידורים 6
לחדר ועידה 3
לאפשר לכל אחד לפתוח 1ובכדי לקיים את "שיחת הועידה" בפועל
כל אחד מהמשתמשים - כולל גם אתה (מנהל השלוחה) - נכנס כמשתמש רגיל אל השלוחה שהוגדרה
וכל אחד שומע את כולם -
בע"ה כך:
תפתח שלוחה חדשה באתר בלי שום הגדרה רק תזכור מה המספר שלה (או אם יש לך שלוחה פנויה אז תשתמש בה)אח"כ כנס דרך הטלפון לניהול *
סיסמה
להגדרות מערכת 3
להגדרות שלוחה 1
הקש מספר שלוחה ו# לסיום לאישור הקש 1
לשינוי ההגדרה הקש 1
לשידורים 6
לחדר ועידה 3
לאפשר לכל אחד לפתוח 1ובכדי לקיים את "שיחת הועידה" בפועל
כל אחד מהמשתמשים - כולל גם אתה (מנהל השלוחה) - נכנס כמשתמש רגיל אל השלוחה שהוגדרה
וכל אחד שומע את כולם@ב-מ-ב-ל-יק לא ביצעתי זאת, אבל נראה שזה מוביל לשינוי להגדרת השלוחה שתהיה ועידה. הועידה אינה שומרת כלל את השיחה, ואני רוצה שזה כן יישמר..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות