בעיה | בעיה באימות הדו שלבי של gmail, אני לא מקבל אימות קולי!
-
משום מה לא מגיע לי לפלאפון השיחה מגוגל, משהו נתקל בבעיה דומה?
יש מה לעשות? -
משום מה לא מגיע לי לפלאפון השיחה מגוגל, משהו נתקל בבעיה דומה?
יש מה לעשות?@החפץ-בעילום-שמו
הדבר הראשון שיש לעשות זה חיפוש בפורום -
@החפץ-בעילום-שמו
הדבר הראשון שיש לעשות זה חיפוש בפורום@יעקב-מ-פינס כתב בבעיה | בעיה באימות הדו שלבי של gmail, אני לא מקבל אימות קולי!:
הדבר הראשון שיש לעשות זה חיפוש בפורום
עשיתי חיפוש והגעתי לאשכול הזה
אלא שלאחר שקראתי אותו הגעתי למסקנא שאין כ"כ פיתרון... -
@יעקב-מ-פינס כתב בבעיה | בעיה באימות הדו שלבי של gmail, אני לא מקבל אימות קולי!:
הדבר הראשון שיש לעשות זה חיפוש בפורום
עשיתי חיפוש והגעתי לאשכול הזה
אלא שלאחר שקראתי אותו הגעתי למסקנא שאין כ"כ פיתרון...@החפץ-בעילום-שמו
הגעת למסקנה נכונה
האופציה היחידה שיש היא לחכות כמה ימים ולהתפלל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות