בירור | איך משנים את התמונות שיש כשמדליקים את המכשיר?
-
@פקז אני לא מבין, פעם שהנגן היה תקין השתמשתי בADB והוא ביקש ממני איזה אישור כל שהוא ועשיתי V לתמיד - זה לא מספיק? זה לא shell?
@החפץ-בעילום-שם-0 כנראה שלא, אבל אולי יש איזה סיכוי שאם תעשה את הפקודה הזאת תראה הודעה על המסך (ובכל אופן תעלה צילום מסך של הפלט)
-
@החפץ-בעילום-שם-0 כנראה שלא, אבל אולי יש איזה סיכוי שאם תעשה את הפקודה הזאת תראה הודעה על המסך (ובכל אופן תעלה צילום מסך של הפלט)
@פקז אין לי ADB אני במחשב אחר
@פקז כתב בבירור | איך משנים את התמונות שיש כשמדליקים את המכשיר?:
(ובכל אופן תעלה צילום מסך של הפלט)
מה זה?
-
@פקז אין לי ADB אני במחשב אחר
@פקז כתב בבירור | איך משנים את התמונות שיש כשמדליקים את המכשיר?:
(ובכל אופן תעלה צילום מסך של הפלט)
מה זה?
@החפץ-בעילום-שם-0 של התוצאה
-
@חכם-ישראל @danidani @איש-אמת
הצלחתי לסדר את הנגן בלי צריבות.
התוכנה הזאת של @מישהו12 עזרה לי
ישר כוח לכל העוזרים והמסייעים
הקמתם לי את הנגן לתחייה
אשריכם ישראל -
@חכם-ישראל @danidani @איש-אמת
הצלחתי לסדר את הנגן בלי צריבות.
התוכנה הזאת של @מישהו12 עזרה לי
ישר כוח לכל העוזרים והמסייעים
הקמתם לי את הנגן לתחייה
אשריכם ישראל -
@החפץ-בעילום-שם-0 איך באמת?
@2580 פעם שהנגן עבד עשיתי רוט דרך התוכנה של קינגו רוט, וכשעושים את זה, זה מבקש אישור ועשיתי v לתמיד.
עכשיו דרך התוכנה הנ"ל שזה בעצם סייר קבצים הצלחתי להגיע לשורש של הנגן (כי לנגן יש רוט קבוע)
ואז ניסיתי לשנות את הקבצים ששיניתי - לקבצים המקוריים וזה לא עבד
אז לקחתי נגן אחר אותו סוג והעתקתי את כל הקובץ זיפ של bootanimation.zip
והכנסתי לנגן וזה עובד נחמד -
@2580 פעם שהנגן עבד עשיתי רוט דרך התוכנה של קינגו רוט, וכשעושים את זה, זה מבקש אישור ועשיתי v לתמיד.
עכשיו דרך התוכנה הנ"ל שזה בעצם סייר קבצים הצלחתי להגיע לשורש של הנגן (כי לנגן יש רוט קבוע)
ואז ניסיתי לשנות את הקבצים ששיניתי - לקבצים המקוריים וזה לא עבד
אז לקחתי נגן אחר אותו סוג והעתקתי את כל הקובץ זיפ של bootanimation.zip
והכנסתי לנגן וזה עובד נחמד@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבירור | איך משנים את התמונות שיש כשמדליקים את המכשיר?:
וזה עובד נחמד
זה רק נחמד ולא מצויין כי עדיין יש לי בעיה קטנה
כשאני מדליק את הנגן התמונה של האנדרואיד גדולה מידי, מישהו יודע מה עושים לזה?
@מישהו12

-
ה החפץ בעילום שם 0 סימן נושא זה כנפתר ב
-
ה החפץ בעילום שם 0 סימן נושא זה כנושא רגיל ב
-
ה החפץ בעילום שם 0 סימן נושא זה כשאלה ב
-
ה החפץ בעילום שם 0 סימן נושא זה כנפתר ב
-
@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבירור | איך משנים את התמונות שיש כשמדליקים את המכשיר?:
וזה עובד נחמד
זה רק נחמד ולא מצויין כי עדיין יש לי בעיה קטנה
כשאני מדליק את הנגן התמונה של האנדרואיד גדולה מידי, מישהו יודע מה עושים לזה?
@מישהו12

@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבירור | איך משנים את התמונות שיש כשמדליקים את המכשיר?:
@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבירור | איך משנים את התמונות שיש כשמדליקים את המכשיר?:
וזה עובד נחמד
זה רק נחמד ולא מצויין כי עדיין יש לי בעיה קטנה
כשאני מדליק את הנגן התמונה של האנדרואיד גדולה מידי, מישהו יודע מה עושים לזה?
@מישהו12

מחפשים תמונה בגודל של התמונה המקורית
-
@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבירור | איך משנים את התמונות שיש כשמדליקים את המכשיר?:
@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבירור | איך משנים את התמונות שיש כשמדליקים את המכשיר?:
וזה עובד נחמד
זה רק נחמד ולא מצויין כי עדיין יש לי בעיה קטנה
כשאני מדליק את הנגן התמונה של האנדרואיד גדולה מידי, מישהו יודע מה עושים לזה?
@מישהו12

מחפשים תמונה בגודל של התמונה המקורית
@מישהו12 זה מקורי.
לקחתי את התמונה מנגן m390 -
@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבירור | איך משנים את התמונות שיש כשמדליקים את המכשיר?:
@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבירור | איך משנים את התמונות שיש כשמדליקים את המכשיר?:
וזה עובד נחמד
זה רק נחמד ולא מצויין כי עדיין יש לי בעיה קטנה
כשאני מדליק את הנגן התמונה של האנדרואיד גדולה מידי, מישהו יודע מה עושים לזה?
@מישהו12

מחפשים תמונה בגודל של התמונה המקורית
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות