דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. בירור | איך משנים את התמונות שיש כשמדליקים את המכשיר?

בירור | איך משנים את התמונות שיש כשמדליקים את המכשיר?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית - אנדרואיד
133 פוסטים 8 כותבים 5.0k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פ פקז

    @החפץ-בעילום-שם-0 תנסה לכתוב ב adb

    adb shell su
    
    ה מנותק
    ה מנותק
    החפץ בעילום שם 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #123

    @פקז אני לא מבין, פעם שהנגן היה תקין השתמשתי בADB והוא ביקש ממני איזה אישור כל שהוא ועשיתי V לתמיד - זה לא מספיק? זה לא shell?

    פ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ה החפץ בעילום שם 0

      @פקז אני לא מבין, פעם שהנגן היה תקין השתמשתי בADB והוא ביקש ממני איזה אישור כל שהוא ועשיתי V לתמיד - זה לא מספיק? זה לא shell?

      פ מנותק
      פ מנותק
      פקז
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #124

      @החפץ-בעילום-שם-0 כנראה שלא, אבל אולי יש איזה סיכוי שאם תעשה את הפקודה הזאת תראה הודעה על המסך (ובכל אופן תעלה צילום מסך של הפלט)

      ה תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • פ פקז

        @החפץ-בעילום-שם-0 כנראה שלא, אבל אולי יש איזה סיכוי שאם תעשה את הפקודה הזאת תראה הודעה על המסך (ובכל אופן תעלה צילום מסך של הפלט)

        ה מנותק
        ה מנותק
        החפץ בעילום שם 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #125

        @פקז אין לי ADB אני במחשב אחר

        @פקז כתב בבירור | איך משנים את התמונות שיש כשמדליקים את המכשיר?:

        (ובכל אופן תעלה צילום מסך של הפלט)

        מה זה?

        פ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ה החפץ בעילום שם 0

          @פקז אין לי ADB אני במחשב אחר

          @פקז כתב בבירור | איך משנים את התמונות שיש כשמדליקים את המכשיר?:

          (ובכל אופן תעלה צילום מסך של הפלט)

          מה זה?

          פ מנותק
          פ מנותק
          פקז
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #126

          @החפץ-בעילום-שם-0 של התוצאה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ה מנותק
            ה מנותק
            החפץ בעילום שם 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #127

            @חכם-ישראל @danidani @איש-אמת
            הצלחתי לסדר את הנגן בלי צריבות.
            התוכנה הזאת של @מישהו12 עזרה לי
            ישר כוח לכל העוזרים והמסייעים
            הקמתם לי את הנגן לתחייה
            אשריכם ישראל

            25802 תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ה החפץ בעילום שם 0

              @חכם-ישראל @danidani @איש-אמת
              הצלחתי לסדר את הנגן בלי צריבות.
              התוכנה הזאת של @מישהו12 עזרה לי
              ישר כוח לכל העוזרים והמסייעים
              הקמתם לי את הנגן לתחייה
              אשריכם ישראל

              25802 מנותק
              25802 מנותק
              2580
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #128

              @החפץ-בעילום-שם-0 איך באמת?

              בקרו - https://yo-2580.github.io/profile2580/

              ה תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • 25802 2580

                @החפץ-בעילום-שם-0 איך באמת?

                ה מנותק
                ה מנותק
                החפץ בעילום שם 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי החפץ בעילום שם 0
                #129

                @2580 פעם שהנגן עבד עשיתי רוט דרך התוכנה של קינגו רוט, וכשעושים את זה, זה מבקש אישור ועשיתי v לתמיד.
                עכשיו דרך התוכנה הנ"ל שזה בעצם סייר קבצים הצלחתי להגיע לשורש של הנגן (כי לנגן יש רוט קבוע)
                ואז ניסיתי לשנות את הקבצים ששיניתי - לקבצים המקוריים וזה לא עבד
                אז לקחתי נגן אחר אותו סוג והעתקתי את כל הקובץ זיפ של bootanimation.zip
                והכנסתי לנגן וזה עובד נחמד

                ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ה החפץ בעילום שם 0

                  @2580 פעם שהנגן עבד עשיתי רוט דרך התוכנה של קינגו רוט, וכשעושים את זה, זה מבקש אישור ועשיתי v לתמיד.
                  עכשיו דרך התוכנה הנ"ל שזה בעצם סייר קבצים הצלחתי להגיע לשורש של הנגן (כי לנגן יש רוט קבוע)
                  ואז ניסיתי לשנות את הקבצים ששיניתי - לקבצים המקוריים וזה לא עבד
                  אז לקחתי נגן אחר אותו סוג והעתקתי את כל הקובץ זיפ של bootanimation.zip
                  והכנסתי לנגן וזה עובד נחמד

                  ה מנותק
                  ה מנותק
                  החפץ בעילום שם 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי החפץ בעילום שם 0
                  #130

                  @החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבירור | איך משנים את התמונות שיש כשמדליקים את המכשיר?:

                  וזה עובד נחמד

                  זה רק נחמד ולא מצויין כי עדיין יש לי בעיה קטנה
                  כשאני מדליק את הנגן התמונה של האנדרואיד גדולה מידי, מישהו יודע מה עושים לזה?
                  @מישהו12
                  IMG_20230731_024648_775.jpg

                  מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ה החפץ בעילום שם 0 סימן נושא זה כנפתר ב
                  • ה החפץ בעילום שם 0 סימן נושא זה כנושא רגיל ב
                  • ה החפץ בעילום שם 0 סימן נושא זה כשאלה ב
                  • ה החפץ בעילום שם 0 סימן נושא זה כנפתר ב
                  • ה החפץ בעילום שם 0

                    @החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבירור | איך משנים את התמונות שיש כשמדליקים את המכשיר?:

                    וזה עובד נחמד

                    זה רק נחמד ולא מצויין כי עדיין יש לי בעיה קטנה
                    כשאני מדליק את הנגן התמונה של האנדרואיד גדולה מידי, מישהו יודע מה עושים לזה?
                    @מישהו12
                    IMG_20230731_024648_775.jpg

                    מישהו12מ מנותק
                    מישהו12מ מנותק
                    מישהו12
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #131

                    @החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבירור | איך משנים את התמונות שיש כשמדליקים את המכשיר?:

                    @החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבירור | איך משנים את התמונות שיש כשמדליקים את המכשיר?:

                    וזה עובד נחמד

                    זה רק נחמד ולא מצויין כי עדיין יש לי בעיה קטנה
                    כשאני מדליק את הנגן התמונה של האנדרואיד גדולה מידי, מישהו יודע מה עושים לזה?
                    @מישהו12
                    IMG_20230731_024648_775.jpg

                    מחפשים תמונה בגודל של התמונה המקורית

                    הבלוג שלי
                    https://aiv-dev.com/he-IL/

                    ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • מישהו12מ מישהו12

                      @החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבירור | איך משנים את התמונות שיש כשמדליקים את המכשיר?:

                      @החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבירור | איך משנים את התמונות שיש כשמדליקים את המכשיר?:

                      וזה עובד נחמד

                      זה רק נחמד ולא מצויין כי עדיין יש לי בעיה קטנה
                      כשאני מדליק את הנגן התמונה של האנדרואיד גדולה מידי, מישהו יודע מה עושים לזה?
                      @מישהו12
                      IMG_20230731_024648_775.jpg

                      מחפשים תמונה בגודל של התמונה המקורית

                      ה מנותק
                      ה מנותק
                      החפץ בעילום שם 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #132

                      @מישהו12 זה מקורי.
                      לקחתי את התמונה מנגן m390

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מישהו12מ מישהו12

                        @החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבירור | איך משנים את התמונות שיש כשמדליקים את המכשיר?:

                        @החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבירור | איך משנים את התמונות שיש כשמדליקים את המכשיר?:

                        וזה עובד נחמד

                        זה רק נחמד ולא מצויין כי עדיין יש לי בעיה קטנה
                        כשאני מדליק את הנגן התמונה של האנדרואיד גדולה מידי, מישהו יודע מה עושים לזה?
                        @מישהו12
                        IMG_20230731_024648_775.jpg

                        מחפשים תמונה בגודל של התמונה המקורית

                        ה מנותק
                        ה מנותק
                        החפץ בעילום שם 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #133

                        @מישהו12 וחוץ מיזה אני עוד מעט משנה את התמונה הזאת לתמונה ש @Tיו_ הכין לי פה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות

                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • חוקי הפורום
                        • פופולרי
                        • לא נפתר
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • צור קשר