בירור | איך משנים את התמונות שיש כשמדליקים את המכשיר?
-
@פקז יש אפשרות להגיע לשורש של הנגן דרך המחשב ולשנות את זה? אולי דרך ADB או משהו כזה
@החפץ-בעילום-שם-0 תראה אם באמת המחשב קולט אותו ואם כן אפשר עם shell
-
@החפץ-בעילום-שם-0 תראה אם באמת המחשב קולט אותו ואם כן אפשר עם shell
@פקז המחשב עכשיו קולט לי אותו
מה זה CHALL?
דרך ADB הצלחתי להוציא את התיקיות של המערכת אבל איך אפשר להחזיר בחזרה משהו שונה? -
@פקז המחשב עכשיו קולט לי אותו
מה זה CHALL?
דרך ADB הצלחתי להוציא את התיקיות של המערכת אבל איך אפשר להחזיר בחזרה משהו שונה?@החפץ-בעילום-שם-0 כשאתה כותב devices ב adb מה אתה מקבל?
-
@החפץ-בעילום-שם-0 כשאתה כותב devices ב adb מה אתה מקבל?
@פקז
1 שנה שפה
2 ערכות נושא
3 ניקוי התיקיה
4 שמור הגדרות
5 אפס הגדרות
6 חזור -
@פקז
1 שנה שפה
2 ערכות נושא
3 ניקוי התיקיה
4 שמור הגדרות
5 אפס הגדרות
6 חזור@החפץ-בעילום-שם-0 במה אתה משתמש?
-
@החפץ-בעילום-שם-0 במה אתה משתמש?
@פקז מה זה אומר בADB
-
@פקז מה זה אומר בADB
@החפץ-בעילום-שם-0 אתה משתמש בווינדוס?
-
@החפץ-בעילום-שם-0 אתה משתמש בווינדוס?
@פקז כן, 10
-
@פקז כן, 10
@החפץ-בעילום-שם-0 אישרת ניפוי באגים למחשב הזה מהאנדרואיד?
-
@החפץ-בעילום-שם-0 אישרת ניפוי באגים למחשב הזה מהאנדרואיד?
@פקז כן
-
@החפץ-בעילום-שם-0 אז תוריד את זה adb.exe
תגרור לשורת פקודה תכתוב אחרי זה devices ואז אנטר ותגיד מה היה כתוב@פקז זה כותב שגיאה

-
@פקז זה כותב שגיאה

@החפץ-בעילום-שם-0 טעות, תוריד את זה platform-tools_r34.0.3-windows.zip
תחלץ את התיקייה ומשם תגרור את הקובץ adb.exe -
@החפץ-בעילום-שם-0 טעות, תוריד את זה platform-tools_r34.0.3-windows.zip
תחלץ את התיקייה ומשם תגרור את הקובץ adb.exe@פקז זה כותב שגיאה
של איזה שנה התוכנה שלך, שלי 2021 4.31V -
@פקז זה כותב שגיאה
של איזה שנה התוכנה שלך, שלי 2021 4.31V@החפץ-בעילום-שם-0 איזו תוכנה יש לך?
-
@פקז זה כותב שגיאה
של איזה שנה התוכנה שלך, שלי 2021 4.31V -
@החפץ-בעילום-שם-0 ותנסה אולי להוריד את זה בעצמך אולי זה יעזור
@פקז הסתבכתי עם כל האנגלית שם (זה לא מצליח לתרגם לי) אולי תוכל לכוון אותי איפה ללחוץ בשביל להוריד
-
@פקז הסתבכתי עם כל האנגלית שם (זה לא מצליח לתרגם לי) אולי תוכל לכוון אותי איפה ללחוץ בשביל להוריד
-
@החפץ-בעילום-שם-0 תוריד את זה
@פקז זה כמו הקודם שנתתה לי
-
@פקז זה כמו הקודם שנתתה לי
@החפץ-בעילום-שם-0 כשאתה לוחץ על ה adb שתי לחיצות מה קורה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות