בקשת מידע | מחפש להתקין הגדרת רטט בחיבור שיחה
-
האם יש אפליקציה כלשהי או שאפשר לעדכן הגדרות
אשמח לעזרה [יש לי התקנה רק דרך ADB]
תודה רבה -
האם יש אפליקציה כלשהי או שאפשר לעדכן הגדרות
אשמח לעזרה [יש לי התקנה רק דרך ADB]
תודה רבה -
@יוסיוסיוסי
כמדומה לי שב'מאקרודרואיד' תמצא את מבוקשך.
תוכל להתקינה בדומה לכל אפליקציה אחרת (-באותה הדרך).
תוכל למוצאה כאן.@dfhzrhree ניסתי להתקין והוא כותב לי
Failure [INSTALL_FAILED_OLDER_SDK]
[יש לי QF9]
ואגב אני גם מחפש להתקין אפליקציות אחרונות שנמצא בקיצור של # -
@dfhzrhree ניסתי להתקין והוא כותב לי
Failure [INSTALL_FAILED_OLDER_SDK]
[יש לי QF9]
ואגב אני גם מחפש להתקין אפליקציות אחרונות שנמצא בקיצור של #@יוסיוסיוסי
אם הבעיה היא בגרסת האפליקציה נסה למצוא בפורום גרסא אחרת, יש כמה...
אם הבעיה היא אחרת - לא אוכל לסייע.
לגבי יישומים למכשירי שיאומי - בקש בנושא המתאים. -
@יוסיוסיוסי
אם הבעיה היא בגרסת האפליקציה נסה למצוא בפורום גרסא אחרת, יש כמה...
אם הבעיה היא אחרת - לא אוכל לסייע.
לגבי יישומים למכשירי שיאומי - בקש בנושא המתאים. -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות