אחרי צריבת רום הסים לא נקלט
-
@7716508 אם זה בטוח גלאקסי יאנגGT-s6310 אז תקח מפה תוריד ואני כבר יגיד לך מאיפה להוריד את התוכנה
סתם להתענין אם אפשר לדעת למה החלטת לצרוב גירסה חדשה (אם הפלאפון לא עשה בעיות)
https://mitmachim.top/topic/1777/גירסא-ליאנג-s6310 -
@7716508 אם זה בטוח גלאקסי יאנגGT-s6310 אז תקח מפה תוריד ואני כבר יגיד לך מאיפה להוריד את התוכנה
סתם להתענין אם אפשר לדעת למה החלטת לצרוב גירסה חדשה (אם הפלאפון לא עשה בעיות)
https://mitmachim.top/topic/1777/גירסא-ליאנג-s6310 -
-
@7716508 אם זה בטוח גלאקסי יאנגGT-s6310 אז תקח מפה תוריד ואני כבר יגיד לך מאיפה להוריד את התוכנה
סתם להתענין אם אפשר לדעת למה החלטת לצרוב גירסה חדשה (אם הפלאפון לא עשה בעיות)
https://mitmachim.top/topic/1777/גירסא-ליאנג-s6310 -
@7716508
https://mitmachim.top/post/29723
https://mitmachim.top/post/29733
זה מה שמצאתי בפורום
בהצלחה -
@7716508
https://mitmachim.top/post/29723
https://mitmachim.top/post/29733
זה מה שמצאתי בפורום
בהצלחה -
@7716508
https://mitmachim.top/post/29723
https://mitmachim.top/post/29733
זה מה שמצאתי בפורום
בהצלחה -
@7716508 אתה מתכוון לתוכנה של סמסונג?
משם אפשר לשחזר רום רק במקרה שהמכשיר נכנס לאיזה מצב שאני כרגע לא זוכר איך סמסונג קוראת לזה שזה מצריך את התוכנה הזו -
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות