איך מקליטים ועורכים שיר/ קובץ אודיו בפרימייר?
-
@חסויה
זורקים אפקטים על האודיו שאתה רוצה שיהיו לדוגמא הד, ביטול רעשי רקע וכו,
יש כפתור אדום על ציר המוזיקה להדלקה,@דנבו כתב באיך מקליטים ועורכים שיר/ קובץ אודיו בפרימייר?:
@חסויה
זורקים אפקטים על האודיו שאתה רוצה שיהיו לדוגמא הד, ביטול רעשי רקע וכו,
לגבי זה, הבנתי, תודה.
יש כפתור אדום על ציר המוזיקה להדלקה,
זה לגבי ההקלטה? לא הבנתי, אני לא רואה כפתור אדום בציר האודיו, וגם לא הבנתי איך אני מקליטה, אני צריכה ציוד כלשהוא, רמקול? משהו? או פשוט לדבר וזה יקליט? -
@דנבו כתב באיך מקליטים ועורכים שיר/ קובץ אודיו בפרימייר?:
@חסויה
זורקים אפקטים על האודיו שאתה רוצה שיהיו לדוגמא הד, ביטול רעשי רקע וכו,
לגבי זה, הבנתי, תודה.
יש כפתור אדום על ציר המוזיקה להדלקה,
זה לגבי ההקלטה? לא הבנתי, אני לא רואה כפתור אדום בציר האודיו, וגם לא הבנתי איך אני מקליטה, אני צריכה ציוד כלשהוא, רמקול? משהו? או פשוט לדבר וזה יקליט?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
