התקנתי גופנים חדשים במחשב. יש אפשרות להסיר?
-
@שמעון-לאופר אמר בהתקנתי גופנים חדשים במחשב. יש אפשרות להסיר?:
@יוסי-מחשבים ואני יכול אח"כ להתקין את כל הגופנים מאותה תיקייה שעדכנתי רק לבחור באפשרות "לא" להחליף את הקיימים?
כן
@יוסי-מחשבים מחקתי ועדיין זה עושה לי את הגופן המוזר הזה בג'ימייל:
כל מה שחדש (לדוג' כאן הדואר נכנס נהיה בגופן כזה)

-
@יוסי-מחשבים מחקתי ועדיין זה עושה לי את הגופן המוזר הזה בג'ימייל:
כל מה שחדש (לדוג' כאן הדואר נכנס נהיה בגופן כזה)

@שמעון-לאופר אמר בהתקנתי גופנים חדשים במחשב. יש אפשרות להסיר?:
@יוסי-מחשבים מחקתי ועדיין זה עושה לי את הגופן המוזר הזה בג'ימייל:
כל מה שחדש (לדוג' כאן הדואר נכנס נהיה בגופן כזה)

תפעיל את המחשב מחדש
-
@שמעון-לאופר אמר בהתקנתי גופנים חדשים במחשב. יש אפשרות להסיר?:
@יוסי-מחשבים מחקתי ועדיין זה עושה לי את הגופן המוזר הזה בג'ימייל:
כל מה שחדש (לדוג' כאן הדואר נכנס נהיה בגופן כזה)

תפעיל את המחשב מחדש
@יוסי-מחשבים בסוף הסתדר על הצד היותר טוב ב"ה
תודה רבה לך! -
@יוסי-מחשבים מחקתי ועדיין זה עושה לי את הגופן המוזר הזה בג'ימייל:
כל מה שחדש (לדוג' כאן הדואר נכנס נהיה בגופן כזה)

@שמעון-לאופר אמר בהתקנתי גופנים חדשים במחשב. יש אפשרות להסיר?:
@יוסי-מחשבים מחקתי ועדיין זה עושה לי את הגופן המוזר הזה בג'ימייל:
כל מה שחדש (לדוג' כאן הדואר נכנס נהיה בגופן כזה)

מה אתה בוכה תאמין לי שזה הרבה יותר יפה...
-
@שמעון-לאופר תנסה את הקובץ הבא:
Fonts win 10 fix.reg -
@שמעון-לאופר תנסה את הקובץ הבא:
Fonts win 10 fix.reg@יוסי-מחשבים מה זה הדבר הזה?
-
@יוסי-מחשבים מה זה הדבר הזה?
@שמעון-לאופר אמר בהתקנתי גופנים חדשים במחשב. יש אפשרות להסיר?:
@יוסי-מחשבים מה זה הדבר הזה?
נראה לי קובץ הגופנים של ווינדוס 10
-
@שמעון-לאופר אמר בהתקנתי גופנים חדשים במחשב. יש אפשרות להסיר?:
@יוסי-מחשבים מה זה הדבר הזה?
נראה לי קובץ הגופנים של ווינדוס 10
@חיים-כהן-1 קובץ בסיומת reg זהו קובץ המשנה ערכים ברגי'סטי
כך שלכאורה תפקיד הקובץ הוא לפקוד על המחשב להחזיר את הגופן לבריאת מחדל -
@יוסי-מחשבים
זה הקובץ:

זה מה שזה כותב לי לאחר לחיצה כפולה:

ולאחר אישור זה כותב לי את זה:

-
@יוסי-מחשבים
זה הקובץ:

זה מה שזה כותב לי לאחר לחיצה כפולה:

ולאחר אישור זה כותב לי את זה:

@שמעון-לאופר תלחץ אישור שוב
-
Y YAAKOVSAS התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות