איך מכניסים אפליקציות לנגן?
-
קניתי נגן באלי אקספרס
מצאתי כאן בפורום הרבה אפליקציות להכניס לנגן
הורדתי אותם
עכשיו איך אני עושה שיעבדו בנגן?
וזה הנגן-
https://he.aliexpress.com/item/4000799913798.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.51.4b2e586amZvP2F&gatewayAdapt=glo2isr -
קניתי נגן באלי אקספרס
מצאתי כאן בפורום הרבה אפליקציות להכניס לנגן
הורדתי אותם
עכשיו איך אני עושה שיעבדו בנגן?
וזה הנגן-
https://he.aliexpress.com/item/4000799913798.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.51.4b2e586amZvP2F&gatewayAdapt=glo2isr@פלוני-אלמוני בעיקרון אתה צריך להכניס אותם לנגן ואז ללחוץ עליהם והנגן ישאל אותך אם אתה רוצה להתקין אבל לא נראה לי שהנגן שלך אנדרואיד ולכן יכול להיות שזה לא יעבוד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות