מה זה בדיוק מסיכות בפרימייר ואיך עושים את זה
-
@חסויה כתב במה זה בדיוק מסיכות בפרימייר ואיך עושים את זה:
מישהו יכול להסביר מה זה בדיוק מסיכות בפרימייר ואיך עושים את זה
החלונית האפקט קונטרול יש אפקט שנקרא אופסטי [יש אותו על כל סרטון, זה לא אפקט שאת צריכה להוסיף מחלונית האפקטים]
שם יש שלשה אייקונים 1- עגול 2- מרובע 3- עט.
קחי את העט ותציירי מסביב לאובייקט בסרטון שלך - שאת רוצה לעשות לו מסכה,
[את הציור תעשי על ידי לחיצות על הסרטון בחלונית התצוגה של הסרטון]
את הלחיצה האחרונה את צריכה לעשות באותו מקום שעשית את הלחיצה הראשונה ואז כבר תראי שנוצר לך מסכה.
את תראי שהאובייקט שציירת סביבו הופרד משאר המסך.
תעשי לפי מה שאמרתי גם עם בפעם הראשונה לא תצליחי נסי שוב ונסי לקלוט את הרעיון שעומד מאחורי זה. יותר פשוט מזה לא יכולתי להסביר, בהצלחה. -
קודם כל תודה רבה, ההסבר מאד ברור דווקא..., אני אנסה אותו, אבל נניח שהצלחתי מיד, מה הרעיון של המסיכות, למה זה שימושי?
@חסויה כתב במה זה בדיוק מסיכות בפרימייר ואיך עושים את זה:
קודם כל תודה רבה, ההסבר מאד ברור דווקא..., אני אנסה אותו, אבל נניח שהצלחתי מיד, מה הרעיון של המסיכות, למה זה שימושי?
קודם כל כדי לחבר שני סרטונים,
וגם כדי שאם שמת אפקט מסויים על הסרטון אז תוכלי לגרום לאפקט לחול רק על חלק מהסרטון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות