סטיק לא מצליח להכניס סים
-
@y-yechiel כתב בסטיק לא מצליח להכניס סים:
@חייים בדקת אולי צריך להכניס סים קטן?
אבל זה אם אני מכניס זה נבלע ואי אפשר להוציא אח"כ
-
@y-yechiel כתב בסטיק לא מצליח להכניס סים:
@חייים בדקת אולי צריך להכניס סים קטן?
אבל זה אם אני מכניס זה נבלע ואי אפשר להוציא אח"כ
-
@y-yechiel כתב בסטיק לא מצליח להכניס סים:
@חייים תישלח עוד צילומים
אין לי איך שלחתי צילום מסך מהאינטרנט איך נראה הסטיק
-
@y-yechiel כתב בסטיק לא מצליח להכניס סים:
@חייים תישלח עוד צילומים
אין לי איך שלחתי צילום מסך מהאינטרנט איך נראה הסטיק
-
@חייים עשיתי חיפוש תמונה וזה הסטיק לא נראה שיש בעיה אלא אם אתה מכניס את זה מהצד הלא נכון או בחור של הכרטיס זיכרון
-
תודה לכלל החברים לפעמים הראש מחפש פיתרונות מידי גדולים
הייתי צריך פשוט מתאם...@y-yechiel כתב בסטיק לא מצליח להכניס סים:
@חייים בדקת אולי צריך להכניס סים קטן?
@פלורידה כתב בסטיק לא מצליח להכניס סים:
כנראה הכנסת בחור של הכרטיס זיכרון

אתה צריך לפתוח את הסטיק כמו בתמונה@יוסי-שווארץ כתב בסטיק לא מצליח להכניס סים:
@חייים עשיתי חיפוש תמונה וזה הסטיק לא נראה שיש בעיה אלא אם אתה מכניס את זה מהצד הלא נכון או בחור של הכרטיס זיכרון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות