החזרת המשחקים לנוקיה 105 (שהוכשר)
-
יש ברשותי מכשיר נוקיה 105 - שמחקו ממנו את המשחקים, מישהו יודע איך אפשר להחזיר את המשחקים? (ונראה לי שזה עניין של שינוי תפריטים, שכן יש לי גישה לסנייק ב'מעבר')
דגם המכשיר:
nokia 105
v30.04.11
22-05-18
TA-1010 -
א אחד מי יודע 0 סימן נושא זה כשאלה ב
-
יש ברשותי מכשיר נוקיה 105 - שמחקו ממנו את המשחקים, מישהו יודע איך אפשר להחזיר את המשחקים? (ונראה לי שזה עניין של שינוי תפריטים, שכן יש לי גישה לסנייק ב'מעבר')
דגם המכשיר:
nokia 105
v30.04.11
22-05-18
TA-1010@אחד-מי-יודע-0 מצטרף לשאלה
-
יש ברשותי מכשיר נוקיה 105 - שמחקו ממנו את המשחקים, מישהו יודע איך אפשר להחזיר את המשחקים? (ונראה לי שזה עניין של שינוי תפריטים, שכן יש לי גישה לסנייק ב'מעבר')
דגם המכשיר:
nokia 105
v30.04.11
22-05-18
TA-1010@אחד-מי-יודע-0 כתב בהחזרת המשחקים לנוקיה 105 (שהוכשר):
יש ברשותי מכשיר נוקיה 105 - שמחקו ממנו את המשחקים, מישהו יודע איך אפשר להחזיר את המשחקים? (ונראה לי שזה עניין של שינוי תפריטים, שכן יש לי גישה לסנייק ב'מעבר')
דגם המכשיר:
nokia 105
v30.04.11
22-05-18
TA-1010איך מחקת?
-
@אחד-מי-יודע-0 כתב בהחזרת המשחקים לנוקיה 105 (שהוכשר):
יש ברשותי מכשיר נוקיה 105 - שמחקו ממנו את המשחקים, מישהו יודע איך אפשר להחזיר את המשחקים? (ונראה לי שזה עניין של שינוי תפריטים, שכן יש לי גישה לסנייק ב'מעבר')
דגם המכשיר:
nokia 105
v30.04.11
22-05-18
TA-1010איך מחקת?
@חכם-ישראל לא מחקתי, ככה קניתי אותו!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות