רמקולים במחשב
-
לפני כמה ימים כנראה לאחר עדכון ב- Windows 11 אני רואה שאני לא יכול להגביה ו/או להנמיך את השמע דרך המקלדת אלא רק דרך ההגדרות של השמע.
גם לפעמים תוך כדי הדלקת מוסיקה - המחשב עובר לרמקול אחר שיש ללא כל סיבה הנראית לעין.
אשמח לפתרון הבעיה@מזרחי-י לענ"ד הבעיה במקלדת, שכנראה שאין לה את הדרייבר המתאים.. (וממילא היא לא קוראת את הלחיצות שאתה עושה)
תנסה לעדכן את הדרייברים! (דבר ראשון תבדוק בwindows update, ואם אתה לא מוצא שם עדכון יעיל [כמובן אל תשכח לבדוק בעידכונים אופציונליים] תנסה דרך דרייבר בוסטר וכלים הדומים להם)נ.ב. יכול להיות שאתה צריך ללחוץ על fn + הלחצן שמגביר\ מנמיך את השמע - ורק אז קיצורי המקלדת שלך יעבדו, כדאי שתבדוק
-
@מזרחי-י לענ"ד הבעיה במקלדת, שכנראה שאין לה את הדרייבר המתאים.. (וממילא היא לא קוראת את הלחיצות שאתה עושה)
תנסה לעדכן את הדרייברים! (דבר ראשון תבדוק בwindows update, ואם אתה לא מוצא שם עדכון יעיל [כמובן אל תשכח לבדוק בעידכונים אופציונליים] תנסה דרך דרייבר בוסטר וכלים הדומים להם)נ.ב. יכול להיות שאתה צריך ללחוץ על fn + הלחצן שמגביר\ מנמיך את השמע - ורק אז קיצורי המקלדת שלך יעבדו, כדאי שתבדוק
@אחד-מי-יודע-0 בדקתי דרך fn + כמו שאמרת וזה עובד!! אבל לפני העדכונים של Windows 11 הייתי מגביה או מנמיך בלי תוספת מקשים במקלדת.
לגבי העדכונים אני רואה שיש מה לעדכן במחשב.
תודה רבה -
@אחד-מי-יודע-0 בדקתי דרך fn + כמו שאמרת וזה עובד!! אבל לפני העדכונים של Windows 11 הייתי מגביה או מנמיך בלי תוספת מקשים במקלדת.
לגבי העדכונים אני רואה שיש מה לעדכן במחשב.
תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות