מסונג גלקסי טרנד פלוס (ST-S7583T)
-
שלום,
יש לי טלפון סמסונג גלקסי טרנד פלוס (ST-S7583T) די חדש שישב המון זמן במגירה בגלל שכשמדליקים אותו הוא נדלק עד הלוגו וזהו,
לא נדלק מעבר לזה.
כשניסיתי לחבר למחשב, המחשב לא קרא אותו.
האם יש מה לעשות??
(איך אני יכול לדעת אם זה בעיה בטלפון או בבטרייה - היא נראית ריקה כשהטלפון בטעינה)
לא יודעת אם זה משנה אבל בצד האחורי שלו יש T גדולה.
אמרו לי פעם שזה מראה שזה דגם חו"ל. -
שלום,
יש לי טלפון סמסונג גלקסי טרנד פלוס (ST-S7583T) די חדש שישב המון זמן במגירה בגלל שכשמדליקים אותו הוא נדלק עד הלוגו וזהו,
לא נדלק מעבר לזה.
כשניסיתי לחבר למחשב, המחשב לא קרא אותו.
האם יש מה לעשות??
(איך אני יכול לדעת אם זה בעיה בטלפון או בבטרייה - היא נראית ריקה כשהטלפון בטעינה)
לא יודעת אם זה משנה אבל בצד האחורי שלו יש T גדולה.
אמרו לי פעם שזה מראה שזה דגם חו"ל.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות