שיואמי חצי טאצ' של גולד
-
@RKU כתב בשיואמי חצי טאצ' של גולד:
@Harwona כתב בשיואמי חצי טאצ' של גולד:
@RKU לבעלי ידע מתאים כן
יש לך מישהו עם ידע מתאים?
אני
-
@RKU כתב בשיואמי חצי טאצ' של גולד:
@Harwona כתב בשיואמי חצי טאצ' של גולד:
@RKU לבעלי ידע מתאים כן
יש לך מישהו עם ידע מתאים?
אני
@Ykingsmart כתב בשיואמי חצי טאצ' של גולד:
@RKU כתב בשיואמי חצי טאצ' של גולד:
@Harwona כתב בשיואמי חצי טאצ' של גולד:
@RKU לבעלי ידע מתאים כן
יש לך מישהו עם ידע מתאים?
אני
אוקי
ואיזה גירסה אתה יכול להציע לי? -
@Ykingsmart כתב בשיואמי חצי טאצ' של גולד:
@RKU כתב בשיואמי חצי טאצ' של גולד:
@Harwona כתב בשיואמי חצי טאצ' של גולד:
@RKU לבעלי ידע מתאים כן
יש לך מישהו עם ידע מתאים?
אני
אוקי
ואיזה גירסה אתה יכול להציע לי?@RKU כתב בשיואמי חצי טאצ' של גולד:
@Ykingsmart כתב בשיואמי חצי טאצ' של גולד:
@RKU כתב בשיואמי חצי טאצ' של גולד:
@Harwona כתב בשיואמי חצי טאצ' של גולד:
@RKU לבעלי ידע מתאים כן
יש לך מישהו עם ידע מתאים?
אני
אוקי
ואיזה גירסה אתה יכול להציע לי?פתוח להתקנות ללא אינטרנט, אם אתה רוצה משהו אחר תגיד ואני יגיד לך אם אני מסכים (לא כשר בכלל אין מה לדבר)
-
@RKU כתב בשיואמי חצי טאצ' של גולד:
@Ykingsmart כתב בשיואמי חצי טאצ' של גולד:
@RKU כתב בשיואמי חצי טאצ' של גולד:
@Harwona כתב בשיואמי חצי טאצ' של גולד:
@RKU לבעלי ידע מתאים כן
יש לך מישהו עם ידע מתאים?
אני
אוקי
ואיזה גירסה אתה יכול להציע לי?פתוח להתקנות ללא אינטרנט, אם אתה רוצה משהו אחר תגיד ואני יגיד לך אם אני מסכים (לא כשר בכלל אין מה לדבר)
@Ykingsmart
אתה יכול גם בשיאומי qin2 פרו של גולד לעשות גרסה?
ואם כן האם הגרסה שלך תעבוד עם אינטרנט של נטפרי? -
@Ykingsmart
אתה יכול גם בשיאומי qin2 פרו של גולד לעשות גרסה?
ואם כן האם הגרסה שלך תעבוד עם אינטרנט של נטפרי?@אבירוביץ כתב בשיואמי חצי טאצ' של גולד:
@Ykingsmart
אתה יכול גם בשיאומי qin2 פרו של גולד לעשות גרסה?
ואם כן האם הגרסה שלך תעבוד עם אינטרנט של נטפרי?לא עושה למכשיר הזה
-
@אבירוביץ כתב בשיואמי חצי טאצ' של גולד:
@Ykingsmart
אתה יכול גם בשיאומי qin2 פרו של גולד לעשות גרסה?
ואם כן האם הגרסה שלך תעבוד עם אינטרנט של נטפרי?לא עושה למכשיר הזה
@Ykingsmart אפשר לשאול למה?
זה ממש מסקרן אותי -
@Ykingsmart אפשר לשאול למה?
זה ממש מסקרן אותי@אבירוביץ כתב בשיואמי חצי טאצ' של גולד:
@Ykingsmart אפשר לשאול למה?
זה ממש מסקרן אותילא בניתי גרסה לסמארטפון המעפן הזה
-
@אבירוביץ כתב בשיואמי חצי טאצ' של גולד:
@Ykingsmart אפשר לשאול למה?
זה ממש מסקרן אותילא בניתי גרסה לסמארטפון המעפן הזה
@Ykingsmart הוא בהחלט מעפן, רק חשבתי שזה בגלל הגרסה ולא בגלל המכשיר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות