לפתוח אימייל
-
אני לא מצליח לפתוח איימיל בלי הודעות טקסט מה עושים זה שדרוג חדש שאין הודעות קוליות?
-
אני לא מצליח לפתוח איימיל בלי הודעות טקסט מה עושים זה שדרוג חדש שאין הודעות קוליות?
@יוסי-שווארץ
בהחלט , דובר על זה המון
אם אתה רוצה אני אעזור לך עכשיו עם אסאמאס ואז תוסיף את המספר טלפון הרגיל שלך וזה יעבוד פיקס -
@יוסי-שווארץ
בהחלט , דובר על זה המון
אם אתה רוצה אני אעזור לך עכשיו עם אסאמאס ואז תוסיף את המספר טלפון הרגיל שלך וזה יעבוד פיקס@אזולאי תודה רבה אייך אני יוצר איתך קשר
-
@אזולאי תודה רבה אייך אני יוצר איתך קשר
-
פוסט זה נמחק!
-
@אזולאי תודה רבה אייך אני יוצר איתך קשר
@יוסי-שווארץ
סליחה, לא הייתי זמין בשעה האחרונה.
התכוונתי להתקשר אליך ולסדר ת'עניינים
ננסה שוב עכשיו או מחר מתי שתרצה -
י יוסי שווארץ סימן נושא זה כשאלה ב
-
י יוסי שווארץ סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות