איך אני שולח פקס מהמחשב שלי
-
@אברך-מייבין

זה מה שזה עושה לי@a-y-f תראה את זה ללא צורך במכשיר פקס
http://www.myfax.com/free/
http://www.freepopfax.com/ -
@אברך-מייבין

זה מה שזה עושה לי@a-y-f יש אתר שקוראים לו פקס נט אתה מחבר את המדפסת סורק ואז שולח
-
@a-y-f יש אתר שקוראים לו פקס נט אתה מחבר את המדפסת סורק ואז שולח
@יהושע-זופניק אני צריך לשלוח קובץ PDF
-
@יהושע-זופניק אני צריך לשלוח קובץ PDF
@a-y-f עוד יותר קל אתה פשוט מעלה את זה לאתר כותב כתובת פקס ושולח
-
@יהושע-זופניק אני צריך לשלוח קובץ PDF
-
@אברך-מייבין

זה מה שזה עושה לי@a-y-f אמר באיך אני שולח פקס מהמחשב שלי:
@אברך-מייבין

זה מה שזה עושה ליחיברת את המחשב לפקס? חיברת את הפקס לשקע הטלפון? אולי חסר דרייברים? איזה דגם הפקס?
אם זה דחוף - תוכל לשלוח אליי למייל את הקובץ, ואני אפקסס לך בל"נ. -
@a-y-f אמר באיך אני שולח פקס מהמחשב שלי:
@אברך-מייבין

זה מה שזה עושה ליחיברת את המחשב לפקס? חיברת את הפקס לשקע הטלפון? אולי חסר דרייברים? איזה דגם הפקס?
אם זה דחוף - תוכל לשלוח אליי למייל את הקובץ, ואני אפקסס לך בל"נ.@אברך-מייבין אמר באיך אני שולח פקס מהמחשב שלי:
@a-y-f אמר באיך אני שולח פקס מהמחשב שלי:
@אברך-מייבין

זה מה שזה עושה ליחיברת את המחשב לפקס? חיברת את הפקס לשקע הטלפון? אולי חסר דרייברים? איזה דגם הפקס?
אם זה דחוף - תוכל לשלוח אליי למייל את הקובץ, ואני אפקסס לך בל"נ.והאמת מעדכן הדרייברים שמותקן אצלי הודע שהדריברים מיושנים.
ועכשיו זה מעדכן.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות