בעיה בהתקנת תוכנת nox על מחשב
-
שלום וברכה,
אני מנסה להתקין את התוכנה על המחשב,
לאחר שעשיתי את כל הפעולות אני לוחץ על התוכנה והוא מראה לי כך:

אם אני לוחץ על הלחצן השמאלי הוא מראה לי כך:

ולאחמ"כ כך:

מאן דהו יודע להדריך אותי מה אני צריך לעשות?
תודה מראש לכל העונים! -
שלום וברכה,
אני מנסה להתקין את התוכנה על המחשב,
לאחר שעשיתי את כל הפעולות אני לוחץ על התוכנה והוא מראה לי כך:

אם אני לוחץ על הלחצן השמאלי הוא מראה לי כך:

ולאחמ"כ כך:

מאן דהו יודע להדריך אותי מה אני צריך לעשות?
תודה מראש לכל העונים!@החפץ-בעילום-שמו תוכן ההודעה: "יש להפעיל מחדש את האמולטור אחרי הפעלה מחדש של המחשב" הכפתור הכחול>הפעל מחדש כעת.
ייתכן והיה צורך בשינוי הגדרות במחשב ועדכון שרק ע"י הפעלה מחדש עובד.
-
ניסיתי,
הוא באמת הפעיל את המחשב מחדש,
אבל הוא לא פתר את הבעיה. -
עכשיו ניסיתי עוד פעם,
וזה מה שהוא מראה לי:

זה נראה שהוא מעדכן גירסה, אכן? -
עכשיו ניסיתי עוד פעם,
וזה מה שהוא מראה לי:

זה נראה שהוא מעדכן גירסה, אכן?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות