יישום לנוקיה C2 | בקשת ההעלאה
-
@אזולאי אין לי קישור לזה זה רק השם של היישום
נראה לי שיש כאן
https://www.mobiles24.co/downloads/d/YOEo1gQYuO@K-O-G
נסה את זה
ArtofWar2_Nokia110.jar -
@K-O-G
נסה את זה
ArtofWar2_Nokia110.jar -
@K-O-G
או זה
Art_Of_War_2_-_Global_Confederation_240x320-340829.jar
על הראשון היה רשום שזה מתאים לנוקיה c1 אני מקווה שזה יתאים לך
בנוגע לאחרים אין לי מושג -
@K-O-G
או זה
Art_Of_War_2_-_Global_Confederation_240x320-340829.jar
על הראשון היה רשום שזה מתאים לנוקיה c1 אני מקווה שזה יתאים לך
בנוגע לאחרים אין לי מושג@אזולאי כתב ביישום לנוקיה C2 | בקשת ההעלאה:
@K-O-G
או זה
Art_Of_War_2_-_Global_Confederation_240x320-340829.jar
על הראשון היה רשום שזה מתאים לנוקיה c1 אני מקווה שזה יתאים לך
בנוגע לאחרים אין לי מושגהוא דורש חיבור לאינטנרנט יש ואם לא מתנתק , יש משהו אחר ?
-
@אזולאי כתב ביישום לנוקיה C2 | בקשת ההעלאה:
@K-O-G
או זה
Art_Of_War_2_-_Global_Confederation_240x320-340829.jar
על הראשון היה רשום שזה מתאים לנוקיה c1 אני מקווה שזה יתאים לך
בנוגע לאחרים אין לי מושגהוא דורש חיבור לאינטנרנט יש ואם לא מתנתק , יש משהו אחר ?
-
יש למישהו כדורגל לC2 ?
-
יש למישהו כדורגל לC2 ?
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות