WINDOWS אינו מופעל!!!! מה לעשות?
-
@Yanky מישהו נתן לי מחשב לסדר לו
ואין לי כח להתקין את הWINDOWS עוד פעם
אבל לכאורה לא יהיה מנוס
אבל עשו לו 2 מחצות על הכונן
ובכונן C יש 25 GB!!!! לא יאמן
אין לי מושג מה הוא חשב
אבל איך אני מאפס ומאתחל את הכונן?
ה WINDOWS עליו!
וכל עדכון או משו' אחר לא יכול לרדת כי ה C מלא כולו! -
@Yanky מישהו נתן לי מחשב לסדר לו
ואין לי כח להתקין את הWINDOWS עוד פעם
אבל לכאורה לא יהיה מנוס
אבל עשו לו 2 מחצות על הכונן
ובכונן C יש 25 GB!!!! לא יאמן
אין לי מושג מה הוא חשב
אבל איך אני מאפס ומאתחל את הכונן?
ה WINDOWS עליו!
וכל עדכון או משו' אחר לא יכול לרדת כי ה C מלא כולו!@SHIMIX-0
קצת לא מובן מה אתה שואל
הכותרת היא איך מאקטבים ווינדוס
ובשאלה הזו אתה שואל משהו אחר לגמרי -
@SHIMIX-0
קצת לא מובן מה אתה שואל
הכותרת היא איך מאקטבים ווינדוס
ובשאלה הזו אתה שואל משהו אחר לגמרי -
@SHIMIX-0
קצת לא מובן מה אתה שואל
הכותרת היא איך מאקטבים ווינדוס
ובשאלה הזו אתה שואל משהו אחר לגמרי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות