להורדה | אפליקציית ניווט OsmAnd - ללא צורך באינטרנט כולל מפות אופליין.
-
@0527175343smb כתב בלהורדה | אפליקציית ניווט OsmAnd - ללא צורך באינטרנט כולל מפות אופליין.:
עולה חלונית קטנה שהמיקום עדיין לא ידוע ושורה נוספת שהתקבלו נתוני a gps ומספרים. יש מה לעשות עם זה? (זה כאילו מקבל נתוני מיקום ולא מתרגם בפועל). תודה לכל העוזרים.
אצלי זה כתוב כשאין GPS, אולי עניין של דריברים, באנדרואיד 8, הוא כותב את זה בהתחלה לפני שמוצא אותי (אולי ע"פ נתונים משוערים שהוא לא יכול לתרגם למעשה-כמו נתוני מיקום של רשת סלולרית, או מיקום אחרון)
@דוד-טרייטל תכלס יש מה לעשות?
-
@דוד-טרייטל תכלס יש מה לעשות?
@0527175343smb כתב בלהורדה | אפליקציית ניווט OsmAnd - ללא צורך באינטרנט כולל מפות אופליין.:
תכלס יש מה לעשות?
לחכות בחוץ... ועדיף ביום פחות מעונן
-
י יוני 10 התייחס לנושא זה ב
-
0 0527175343smb התייחס לנושא זה ב
-
@simcha33345 כתב בלהורדה | אפליקציית ניווט OsmAnd - ללא צורך באינטרנט כולל מפות אופליין.:
OsmAnd
למה זה לא עובד לי על הגרסה 5.1 באנדרואיד?
-
א אליעזר לוי התייחס לנושא זה ב
-
בבקשה!!!
תבדקו כל אתר לפני שאתם משתפים את הקישור שלו, אם הוא עובד - מצוין! אם הוא לא עובד - לא משתפים! -
אני מתקרב טיפה למפה ואז הוא לא מראה לי רחובות או ערים רק רקע לבן או כחול - בים ושמות של ערים מרכזיות, יש מה לעשות?
-
אני מתקרב טיפה למפה ואז הוא לא מראה לי רחובות או ערים רק רקע לבן או כחול - בים ושמות של ערים מרכזיות, יש מה לעשות?
@פסנתר-שקוף כתב בלהורדה | אפליקציית ניווט OsmAnd - ללא צורך באינטרנט כולל מפות אופליין.:
אני מתקרב טיפה למפה ואז הוא לא מראה לי רחובות או ערים רק רקע לבן או כחול - בים ושמות של ערים מרכזיות, יש מה לעשות?
נסה להוריד (במידה ויש לך אפשרות לחבר לאינטרנט) מחדש את המפות, כדאי להוריד ישראל וגם פלסטין, בעיקר אם אתה מסתובב במקומות כמו מודיעין עילית, ביתר עילית ואולי עוד..
-
@האדם-הפשוט אחרי שאתה מעתיק את המפות למכשיר בקובץ ZIP אתה פותח אותם במנהל קבצים ע"י OSMAND ואז הוא בעצמו פותח את הקובץ ושם אותו בתיקיה של המפות. או לחילופין אפשר לפתוח אותו ואז את הקובץ OBF להעתיק לתיקיה
ANDROID/DATA/NET.OSMAND/FILES -
@מיכאל123 כתב בלהורדה | אפליקציית ניווט OsmAnd - ללא צורך באינטרנט כולל מפות אופליין.:
אתה פותח אותם במנהל קבצים ע"י OSMAND
לא הבנתי. תוכל לבאר? תודה.
-
הסתדרתי.
תודה לכל מי שנענה ! -
@דורש-טוב כשאתה לוחץ על קובץ של מפות (עם סיומת OBF) מופיעה שאלה - ע"י איזה אפליקציה לפתוח? ואז אחת האפשרויות זה ע"י OSMAND. ואז כבר הוא בעצמו מייבא את הקובץ למיקום שצריך.
-
@דורש-טוב לא, זה היה עניין אחר, לא משנה... תודה.
-
@דורש-טוב לא, זה היה עניין אחר, לא משנה... תודה.
@פסנתר-שקוף אמממ, שים לב שלא הגבתי לך אלא ל@מיכאל123
-
@פסנתר-שקוף אמממ, שים לב שלא הגבתי לך אלא ל@מיכאל123
@דורש-טוב אוקיי...
-
G g0527 התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות