לא שומעים טוב באוזניות
-
יש לי בעיה בנגן סמארט גו, שאני שומע ברמקול הכל מצויין, ואילו שאני שומע באוזניות הקול של הזמר חלש כזה, ושומעים ביעקר את המקהלה וגם זה לא הכי ברור, בקיצור באוזניות השמע לא טוב, וניסיתי כמה סוגי אוזניות
מדובר על נגן שאצלי בסה״כ כשבוע-חדש.
אשמח לפתרון כמה שיותר מהר.
תודה מראש. -
יש לי בעיה בנגן סמארט גו, שאני שומע ברמקול הכל מצויין, ואילו שאני שומע באוזניות הקול של הזמר חלש כזה, ושומעים ביעקר את המקהלה וגם זה לא הכי ברור, בקיצור באוזניות השמע לא טוב, וניסיתי כמה סוגי אוזניות
מדובר על נגן שאצלי בסה״כ כשבוע-חדש.
אשמח לפתרון כמה שיותר מהר.
תודה מראש. -
@שוקי-סגל חשבתי ע״ז, אבל זה אותו דבר בדיוק ושוב ברמקול זה מצויין, וניסיתי לשחק באקוולייזר וזה לא הלך.
-
@זאב-0 זה קרה לך לפני ששיחקת בהגדרות כלומר מהחנות זה היה עם הבעיה הזאות?
ואיזה אוזניות רגילות/ בלוטוס? -
-
@שוקי-סגל חשבתי ע״ז, אבל זה אותו דבר בדיוק ושוב ברמקול זה מצויין, וניסיתי לשחק באקוולייזר וזה לא הלך.
-
@מיגו-להוציא של המכשיר, וגם חיצוני, כל הבעיה באוזניות עם כבל.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות