נוקיה C2 בחיבור לרכב 2023
-
יש לי C2 עם רכב שנת 2023, פעם הוא מתחבר לדיבורית ופעם לא, כשהוא מתחבר ונכנסת שיחה, פעם הוא נשאר על הדיבורית ופעם הוא מתנתק, בקיצור עובד לא תקין.
גם בהצגת אנשי הקשר בשיחה מזוהה, הוא מציג אותם קצת משובשים על המסך
האם מישהו מכיר את הבעיה? האם יש בעיה לנוקיה ספציפית להתחבר למערכות החדשות?
ואם כן, על איזה מכשיר אתם ממליצים? -
יש לי C2 עם רכב שנת 2023, פעם הוא מתחבר לדיבורית ופעם לא, כשהוא מתחבר ונכנסת שיחה, פעם הוא נשאר על הדיבורית ופעם הוא מתנתק, בקיצור עובד לא תקין.
גם בהצגת אנשי הקשר בשיחה מזוהה, הוא מציג אותם קצת משובשים על המסך
האם מישהו מכיר את הבעיה? האם יש בעיה לנוקיה ספציפית להתחבר למערכות החדשות?
ואם כן, על איזה מכשיר אתם ממליצים?@7716508 במיוחד שעוד שנה וחצי(לערך) נסגרים כל הדור 2 ודור 3...
עדיף ומומלץ שיאומי מקשים (חצי טאצ' / מקשים מלא)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות